A ma bejelentett The Sims Medieval, ahogy a neve is mutatja, a középkorba repít vissza minket, és ha nagyon le akarnám egyszerűsíteni, akkor azt mondanám: a Fable III találkozik a Simsszel... A játék lényege, hogy létrehozhatjuk saját hősünket, akivel aztán küldetéseket hajthatunk végre, felépíthetünk és irányíthatunk egy királyságot, és az ország összes úgynevezett „Hero Sim”-je felett átvehetjük az irányítást, azaz a legkülönfélébb karakterek életét élhetjük, legyen az király vagy királynő, lovag, varázsló, fegyverkovács vagy bárd, és elvégezhetjük a rájuk szabott missziókat, a legendás kard készítésétől az uralkodói menyegző megrendezésén át az ifjúság forrásának felkutatásáig, vagy a sztereotip „védd meg a királyságot a gonosz mágustól” típusú mókákig.
A birodalom sorsa a mi kezünkbe kerül, felvirágoztathatjuk úgy, hogy minél pompásabbra építjük-fejlesztjük, de akár meghódíthatjuk a szomszédos területeket is. Üldözhetjük a hírnevet legendás szörnyek legyőzésével, vagy gondoskodhatunk népünk jólétéről. Minden új játék indításakor kiválaszthatunk egy célt, feltételt, amelyet el kell érnünk országunkkal, és ehhez igazítva más-más sztorikat élhetünk át. A játék tehát egyesíti a jól ismert Sims-féle életszimulátor mechanizmust a birodalomépítő stratégiák és a szerepjátékok elemeivel: minden egyes Hero Simet testre szabhatunk, saját tulajdonságokat, előnyöket és hibákat állíthatunk be számukra (ez ugye a Sims 3 karakteralkotásának felel meg), és ennek megfelelően nemcsak a küldetéseket kell elvégeznünk, de mindennapi életünket is élnünk kell, azaz lovagként kiállni a bajnoki viadalon, kovácsként vérteket, fegyvereket előállítani, kereskedőként egzotikus holmikat adni-venni, orvosként betegeket gyógyítani, vagy épp megszülni és felnevelni gyermekünket, hiszen jelen lesz természetesen a romantika, szerelem, árulás, cselvetés és minden, ami együtt jár az élettel – mindez autentikus középkori környezetben, ahol persze a kreatívok is kiélhetik építész- és lakberendező hajlamaikat...
A The Sims Medieval 2011 tavaszán várható PC-re és Macintoshra.
A birodalom sorsa a mi kezünkbe kerül, felvirágoztathatjuk úgy, hogy minél pompásabbra építjük-fejlesztjük, de akár meghódíthatjuk a szomszédos területeket is. Üldözhetjük a hírnevet legendás szörnyek legyőzésével, vagy gondoskodhatunk népünk jólétéről. Minden új játék indításakor kiválaszthatunk egy célt, feltételt, amelyet el kell érnünk országunkkal, és ehhez igazítva más-más sztorikat élhetünk át. A játék tehát egyesíti a jól ismert Sims-féle életszimulátor mechanizmust a birodalomépítő stratégiák és a szerepjátékok elemeivel: minden egyes Hero Simet testre szabhatunk, saját tulajdonságokat, előnyöket és hibákat állíthatunk be számukra (ez ugye a Sims 3 karakteralkotásának felel meg), és ennek megfelelően nemcsak a küldetéseket kell elvégeznünk, de mindennapi életünket is élnünk kell, azaz lovagként kiállni a bajnoki viadalon, kovácsként vérteket, fegyvereket előállítani, kereskedőként egzotikus holmikat adni-venni, orvosként betegeket gyógyítani, vagy épp megszülni és felnevelni gyermekünket, hiszen jelen lesz természetesen a romantika, szerelem, árulás, cselvetés és minden, ami együtt jár az élettel – mindez autentikus középkori környezetben, ahol persze a kreatívok is kiélhetik építész- és lakberendező hajlamaikat...
A The Sims Medieval 2011 tavaszán várható PC-re és Macintoshra.
@Tenebra: Nekem is a The Guild jutott eszembe, mint hasonló.
Megvárom majd a világsajtó véleményét,csak utána döntök,hogy megéri e a pénzét vagy sem...
Meglátjuk. A 2-t már kipróbáltam a karaktergenerálás miatt, ezt meg lehet, hogy a téma apropóján fogom betölteni.
menj oda...)most ugyanez harcban borzasztó unalmas (menj oda, gyilok , védekezz...)