A Sony idei E3-as konferenciájának egyik legnagyobb meglepetése a Final Fantasy VII Remake mellett egyértelműen a The Last Guardian visszatérése volt. A régóta készülő játékot először a 2009-es E3-on mutatták be, PlayStation 3-exkluzívként, és bár időről-időre jöttek róla hírek, nem lehetett tudni, hogy valaha megjelenik-e.
Nos, pár nappal ezelőtt kiderült, jön, PS4-re, méghozzá jövőre. Fumita Uedo azonban most elárulta, hogy a bemutató előtt eléggé ideges volt, mert „megjósolhatatlan volt, hogyan reagál majd a közönség.” Majd így folytatta: „Eltelt pár év a bejelentés óta. Nem voltam biztos benne, hogy egyáltalán emlékeznek-e a játékra.”
Persze, a rajongók jól reagáltak. „A bejelentés utáni ünneplés bizonyította számomra, hogy az emberek várják az The Last Guardiant. Megnyugodtam és boldog voltam.” A The Last Guardian már több, mint hat éve készül, a fejlesztési idő elhúzódásának oka természetesen a játék PS3-ról PS4-re való költözése volt. A játék alapjai természetesen ennyi idő múltán is változatlanok maradtak, de „olyan egyedi művészeti formát akartunk létrehozni, melyet csak a PS4 hardverén tudtunk megvalósítani.” -- közölte Fumita.
"olyan egyedi művészeti formát akartunk létrehozni, melyet csak a PS4 hardverén tudtunk megvalósítani"
Ez az ember még életében nem látott számítógépet és nincs tisztában az alapvető dolgokkal.... :(((
Semmi olyat nem mondtál amivel cáfoltad volna amit mondtam, de oké.
Mikor fognak rájönni az emberek hogy a játékok szórakozásra vannak? Nincs semmi művészi formájuk, nem volt eddigse és ezután se lesz soha. Főleg nem sétáló szimulátorokban amik szószerint az arcodba nyomják a 3deep5u sztorikat és a lélektelen mondanivalójukat.
Ha megnézel egy okamit, esetleg egy bastiont, akkor láthatod, hogy egy játék grafikája is lehet egyfajta művészet. És ebbe a csoportba beletartozik ez a játék is.
Semmi olyat nem mondtál amivel cáfoltad volna amit mondtam, de oké.
Mikor fognak rájönni az emberek hogy a játékok szórakozásra vannak? Nincs semmi művészi formájuk, nem volt eddigse és ezután se lesz soha. Főleg nem sétáló szimulátorokban amik szószerint az arcodba nyomják a 3deep5u sztorikat és a lélektelen mondanivalójukat.
Mikor fognak rájönni az emberek hogy a játékok szórakozásra vannak? Nincs semmi művészi formájuk, nem volt eddigse és ezután se lesz soha. Főleg nem sétáló szimulátorokban amik szószerint az arcodba nyomják a 3deep5u sztorikat és a lélektelen mondanivalójukat.
SPOILER
A kutya megdöglik.
Engem sem érdekel a játék, mert konzolra jön ki és én nem költök konzolra, elég nekem a pc, szóval nálam csak ez a legfőbb ok, hogy miért nem foglalkozok vele, viszont a játék lehet még jó, csak nem fogok vele sose játszani.
Az meg hogy ki készíti a játékot sosem jelent egyértelmű sikert, mert meg kell dolgozni érte és kell egy olyan nagy közönség, aki értékeli az eredményt.