A frissen bejelentett The Golf Club legfontosabb tulajdonsága, hogy véletlenszerűen kialakított pályákkal várja a virtuális sportolókat, akik így mindig valamilyen új lyuksorozatot teljesíthetnek, mindezeket pedig -- a fejlesztők ígérete szerint -- a program pillanatok alatt kirajzolja, tehát még csak várni sem kell, hogy újra suhintsunk egy nagyot. Pályaszerkesztő is rendelkezésünkre áll majd, ha a saját megmérettetésünket szeretnénk elkészíteni, illetve a játékkal együtt pár előre legyártott pályát is kapunk.
A játékmenetről azt kell tudni, hogy a HB Studios nem precizitásra helyezte a hangsúlyt, hanem arra, milyen jól tudunk ráérezni a pályára, az ütőre és az adott környezeti tulajdonságra. Elméletben a kezdő játékosoknak így semmi problémája nem lesz azzal, hogy relatív jó eredménnyel élvezzék a játékot, miközben az igazán jó golfosok beleáshatják magukat a The Golf Club finom részleteibe, ezzel törve előre a ranglétrán, merthogy lesz az is.
A fejlesztők a The Golf Club fontos elemének szánják a közösségi élményt, így online bajnokságokban vehetünk majd részt, élőben, vagy a játékosok „felvételeivel” játszhatunk, meghívhatjuk a barátainkat egy kis versengésre, illetve minden statisztikai adatunkat követi, rögzíti és összeméri a többi golfos teljesítményével, a nagyobb eredményeket pedig közösségi hálón oszthatjuk meg.
A tervek szerint a Unity Engine által hajtott The Golf Club idén tavasszal fog megjelenni PC-re, Xbox One-ra és PS4-re, de ennél pontosabb dátumot még nem kaptunk.