- Nagyobb szabadságunk lesz
- Alaposan megváltozik a fejlődési rendszer
- Visszatér a hagyományos képarány
A The Evil Within első része PC-n, a megszokott, hagyományos képarány mellett is játszható volt, de a játékot eredetileg 2.5:1-s képarányra tervezték (ez két fekete sávot eredményezett a képernyő alján és tetején). Konzolon csak 2.5:1-s képarány mellett játszhattunk a frissítések megérkezéséig. Én így játszom a játékot, szerintem még egyedibbé teszi az élményt, de sokszor egyben nagyon idegesítő is. Legalább annyit elvesz a játékból, mint amennyit hozzáad.
- PC
- XBOX One
- PS4
Erre a Tango Gameworks is rájött, így a folytatást már nem így tervezik. Ők szerették ezt az irányt, de a játékosok nem, így most úgy döntöttek, hogy a teljes képernyőt kihasználják és nem a képarány babrálásával próbálják majd megteremteni a mozis élményt. Én ennek örülök is, meg nem is, de szerintem csak én fogom hiányolni az első rész ezen egyedi vonását. A játék nem lesz nyitott világú, de hosszabb és minden tekintetben nagyobb lesz, mint az első rész.