A koncepció szerint a készítők a Diablo és a Dungeon Siege örökségét kívánják továbbadni egy villámgyors, horrortémába ültetett akció/szerepjátékban. Azt ígérik: a játékélménynek mélységei lesznek, a grafika lenyűgöző lesz - ezt mondjuk nem látjuk a képeken -, a történet, valamint a beépített egyéb részek mindenkit a földbe döngölnek majd. Azt azért tegyük hozzá, hogy a Space Hacket emlegetik, mint "nagy elődöt", ami azért nem túl bátorítóan hangzik - akinek esetleg kimaradt volna, egy eléggé középszerű, bár ideig-óráig szórakoztató cucc volt, ugyanebből a stílusból.
A 19. század fordulóján a hatalmas varázsló, Marcus Dominus felfedezte a halhatatlanság titkát. Hogy megőrizze felfedezését, megölte az összes alkimistát, akik esetleg képesek lettek volna maguk is rájönni ugyanerre. Marcus megőrizte a lelküket, és felhasználta azokat gonosz céljaira, hogy kontrollálni tudja a sötétség seregét: démonok, vérfarkasok, vámpírok és ördögök csatlakoztak hozzá. Khm. No persze szükség van egy hősre is, valakire, aki képes felvenni a kesztyűt Marcusszal, valakire, aki kezében egy cséphadaróval elmagyarázza a sötét mágusnak, hogy az örök élet szép dolog, de csak a játékos oldalán van a mágikus mentés opció. A világnak szüksége van egy kiválasztottra - ránk, természetesen.
3 különböző játszható karaktert ígérnek saját képességekkel - ám ezeket még mindig nem részletezték. A már felsorolt sötét hordák mind ellenünk jönnek - a Diablóhoz hűen valószínűleg öt modellt kapunk, 50 színben -, éjszakák és nappalok váltakoznak durván, miközben néha elered az eső, hó, vagy éppen a kecskebéka-zivatar - most mit néztek, csodák mindenhol történhetnek, nem igaz? Derítsd fel a változatosan lefestett helyszíneket, járj árnyakkal telerakott kastélyokban, erdőkben, és sivatagokban! A zseniális mesterséges intelligencia - gondolom - asszisztál majd neked a harcokban, miközben... tessék megkapaszkodni: létrehozhatod a saját karakteredet, és újra és újra végigjátszhatod a játékot, ha más képességeket választasz. Hát, a leírás alapján ránézésre semmi döbbenetes újdonságra nem várhatunk - ahogyan azt már kollégám is leírta nektek -, de szórakoztató attól még lehet.
A 19. század fordulóján a hatalmas varázsló, Marcus Dominus felfedezte a halhatatlanság titkát. Hogy megőrizze felfedezését, megölte az összes alkimistát, akik esetleg képesek lettek volna maguk is rájönni ugyanerre. Marcus megőrizte a lelküket, és felhasználta azokat gonosz céljaira, hogy kontrollálni tudja a sötétség seregét: démonok, vérfarkasok, vámpírok és ördögök csatlakoztak hozzá. Khm. No persze szükség van egy hősre is, valakire, aki képes felvenni a kesztyűt Marcusszal, valakire, aki kezében egy cséphadaróval elmagyarázza a sötét mágusnak, hogy az örök élet szép dolog, de csak a játékos oldalán van a mágikus mentés opció. A világnak szüksége van egy kiválasztottra - ránk, természetesen.
3 különböző játszható karaktert ígérnek saját képességekkel - ám ezeket még mindig nem részletezték. A már felsorolt sötét hordák mind ellenünk jönnek - a Diablóhoz hűen valószínűleg öt modellt kapunk, 50 színben -, éjszakák és nappalok váltakoznak durván, miközben néha elered az eső, hó, vagy éppen a kecskebéka-zivatar - most mit néztek, csodák mindenhol történhetnek, nem igaz? Derítsd fel a változatosan lefestett helyszíneket, járj árnyakkal telerakott kastélyokban, erdőkben, és sivatagokban! A zseniális mesterséges intelligencia - gondolom - asszisztál majd neked a harcokban, miközben... tessék megkapaszkodni: létrehozhatod a saját karakteredet, és újra és újra végigjátszhatod a játékot, ha más képességeket választasz. Hát, a leírás alapján ránézésre semmi döbbenetes újdonságra nem várhatunk - ahogyan azt már kollégám is leírta nektek -, de szórakoztató attól még lehet.
Ezt még kihírezni se lett volna érdemes.