Nem akarok ünneprontó lenni, de az öt elfogadott teszttel sem voltam maradéktalanul elégedett. Természetesen a lécet mindegyik átvitte, ám volt, akitől többet vártam, volt, akiben pedig azt láttam, hogy kezdő, de fejlődőképes, a szárnypróbálgatása viszont egész jól sikerült. Ebből az ötösfogatból végül v8506 írását tettem a képzeletbeli rangsor elejére, tehát hivatalosan is:
Gratulálok neki, a többieknek is köszönöm a részvételt, és akkor vágjunk bele az újesztendőbe, egy új kiírással, melyet hamarosan közzéteszek. Jó munkát!
Van még egy bejelentésem így a végére, biztatásul. Sokan kérdezik, hogy mit lehet nyerni ezzel a pályázattal, amire a banális, bár igaz „tapasztalatot” válasz mellett azt is el szoktuk mondani, hogy az első helyezett PC Guru ajándékcsomagot nyert, az elfogadott írások pedig előbb-utóbb kikerülnek az oldalra, ami nyilvánosságot, sokezres olvasótábort jelent. Ám természetesen van még egy célja a vetélkedésnek, kimondatlanul: hogy megtaláljuk azokat, akik alkalmasak ennél komolyabb feladatokra is. Nos, a 2009-es év ebből a szempontból sikeresnek mondható, hiszen JohnBart olyan kiemelkedő és egyenletes teljesítményt nyújtott, hogy a javaslatomra a magazin szerkesztői egyhangúan úgy döntöttek: megadják neki a lehetőséget a bemutatkozásra, így a csütörtökön megjelenő számban három tesztet is olvashattok tőle. Ha megengedtek nekem egy kis eufemizmust: szinte atyai büszkeséget érzek emiatt, hiszen ő az én (mint a pályázat felelőse) felfedezettem is, és neki szívesen átadom a stafétabotot, ha arra kerül a sor, mert valóban tehetséges, jó tollú kollégának tartom. És hogy a kissé talán érzelgősre sikerült sorokat kissé feloldjam: ez azért minden pályázónak is öröm, hiszen egy erős konkurenssel kevesebb lett... Szóval rajta, bátran próbáljátok ki magatokat, vesztenivaló nincs, tehetség viszont, hittel vallom, van, csak fel kell fedezni. 2009-ben ez sikerült, miért ne sikerülne megint?
a 2009. decemberi Tesztelj velünk! pályázat győztese v8506, Arx Fatalis tesztjével.
Gratulálok neki, a többieknek is köszönöm a részvételt, és akkor vágjunk bele az újesztendőbe, egy új kiírással, melyet hamarosan közzéteszek. Jó munkát!
Van még egy bejelentésem így a végére, biztatásul. Sokan kérdezik, hogy mit lehet nyerni ezzel a pályázattal, amire a banális, bár igaz „tapasztalatot” válasz mellett azt is el szoktuk mondani, hogy az első helyezett PC Guru ajándékcsomagot nyert, az elfogadott írások pedig előbb-utóbb kikerülnek az oldalra, ami nyilvánosságot, sokezres olvasótábort jelent. Ám természetesen van még egy célja a vetélkedésnek, kimondatlanul: hogy megtaláljuk azokat, akik alkalmasak ennél komolyabb feladatokra is. Nos, a 2009-es év ebből a szempontból sikeresnek mondható, hiszen JohnBart olyan kiemelkedő és egyenletes teljesítményt nyújtott, hogy a javaslatomra a magazin szerkesztői egyhangúan úgy döntöttek: megadják neki a lehetőséget a bemutatkozásra, így a csütörtökön megjelenő számban három tesztet is olvashattok tőle. Ha megengedtek nekem egy kis eufemizmust: szinte atyai büszkeséget érzek emiatt, hiszen ő az én (mint a pályázat felelőse) felfedezettem is, és neki szívesen átadom a stafétabotot, ha arra kerül a sor, mert valóban tehetséges, jó tollú kollégának tartom. És hogy a kissé talán érzelgősre sikerült sorokat kissé feloldjam: ez azért minden pályázónak is öröm, hiszen egy erős konkurenssel kevesebb lett... Szóval rajta, bátran próbáljátok ki magatokat, vesztenivaló nincs, tehetség viszont, hittel vallom, van, csak fel kell fedezni. 2009-ben ez sikerült, miért ne sikerülne megint?
Command & Conquer: Generals - Zero Hour
Silent Hill 3
SWAT 4
Playboy: The Mansion (Gold)
Pokoli szomszédok 2
Restaurant Empire
Baldur's Gate 2
Medal of Honor Allied Assault Spearhead
Sniper: Art of Victory
The Bourne Conspiracy (x360)
League of Legends
Metin 2
May Payne
LEGO Star Wars: The Complete Saga
Typing of the dead
Nem kommentálom... De tudod mit? Legyen neked igazad...
Megnéztem a profilját, semmi adat semmi más, se kép..még egy ADMIN felirat sincs...
"3. Ostobaság, hogy csak régi játékokról lehet írni és hogy "már minden ismertebb játékot ellőttek". Nyilván nem lehet a mainstream kategóriából választani, mert arról írunk a magazinban, de van sok budget, casual, indie vagy kisebb felhajtással övezett, de teljes árú játék, sőt rengeteg online cím, amelyet ki lehet pécézni."
Vajon ezért produkál a tesztíró pályázat csökkenő létszámot? és ezért kell mindig a:
"hiszen alacsony részvétel mellett sok elutasítás történt"
"Ne drámázzunk tovább, ez van, ebből kell főznünk"
"Kicsit szerényebb lelkesedés jellemezte ezt a hónapot"
mondatokat olvasni?
Valamint külön gratuláció JohnBartnak a cikkírók közé való bekerüléséhez. Holnap irány is az újságos.
Tényleg jó érzés
Leon121: Az ETS nem mai hús, szóval nem hiszem hogy lenne aktualitása, idén azonban az SCS elvileg kihoz egy German Truck Simulatort, ki tudja, hátha a Magazinbizottság úgy dönt, hogy el kell küldeni műszaki vizsgára - és ki tudja, hátha nekem kell majd átvizsgálnom a cuccot...
@BV: Akkor szerencsém van, mert nem vagyok nagy bunyós. Viccet félretéve, a cikkeided olvasva szerintem a gyepálás előbb-utóbb elkerülhetetlenül bekövetkezett volna...
JohnBart-nak meg gratula,valóban tartalmas jó kis írásokat szokott összehozni!
Sok sikert neki a továbbiakban.
Bárcsak nekem is lenn időm tesztet írni, de így is annyi mindent csinálok egyszerre.
Szintén gratuláció illeti meg JohnBartot, és szintén kíváncsi leszek a Gurus írásaira. Van rá esély amúgy, hogy az említett kamionos játék cikkje bekerül a magazinba, ha már annyira nem lehet letaszítani az eladási listákról?
Akartam írni a decemberi pályázatra valami jobbat mint az előző, de valahogy telljesen kiment a fejemből és nem is foglalkoztam vele...
Habár JohnBart győzelme úgy gondolom, majd csak az idő múlásával lesz érzékelhető, hiszen hosszú távon mutatkozik majd meg, mennyire jó cikkíró magazin-szinten.
suti_88 kommentjéhez még én is hozzászólnék!
Szerintem az, hogy valaki milyen hosszan ír, nem feltétlenül áll egyenes arányban azzal, hogy milyen minőségű az irománya. Főleg, hogy sokszor a rövid, frappáns, lényegre törő írások többet érnek egy "kisregénynél". Viszont a hosszú írás tartalmasságot, mondanivalót rejt maga mögött. Tehát mindenképp érdemes megvizsgálni, hogy mit is akart mondani az illető, aki írta a sorokat.
Az persze igaz, hogy a hossz sokszor elijeszthet olvasókat, de van, amiről egyszerűen nem lehet kevesebbet írni. Illetve az már ne az író gondja legyen, hogy valaki képtelen az olvasásra...
Másrészt pedig, s ez is ide kapcsolódik, szerintem a tesztírás nem pusztán a közönségért van. Főleg nem azért, hogy valaki csillogtassa fanboyságát. De másfelől az is igaz, hogy ami nem érdekel, az jóval kevésbé fog meg. Egy folyóirat írójának nyilván nemcsak arról kell írnia, ami őt megihleti, ami neki megtetszik, hanem arról, amit a főnökei a kezébe adnak. Így mindenről tudnia kell írni, a rosszról és a neki nem tetszőről úgy, mint a kedvenceiről.
A "Tesztelj velünk!" viszont nem kötelező. Ha neked nincs mondanivalód, akkor minek írni rá? Úgy gondolom, a jelképes nyereményért önmagában nem éri meg "szenvedni". De még azért sem, hogy kikerüljön ide, és sokan állításod szerint el sem olvassák.
Tehát, ha valami belső késztetés nem visz rá az írásra, akkor minek írni? Minek szívni egy olyan játékkal, amihez "nincs kedvem"? Véleményem szerint csak akkor van értelme ilyen pályázatra valamit is benyújtani, ha az az egyén belső késztetéséből született meg. Persze lehet úgy is alkotni, hogy kényszerből írok egy shitről, ami nem tetszik, nem érdekel, nem mondok vele semmit az olvasó számára, de tény, hogy meg tudom alkotni, mert van hozzá tehetségem. Az ilyen is tehetség, ez kétségtelen. De egy ilyen pályázattal csak akkor van értelme dolgozni, ha az ötletet nem a pályázat szülte, hanem te magad akartál valamit mondani az adott, tesztelt játékkal kapcsolatban.
Akik nyertek, valószínűleg így cselekedtek, akik meg nem, azok pedig inkább csak a nyeremény miatt írtak, nem saját késztetésük vezette rá őket erre. Persze ez csak egy része a dolognak, nyilván más tényezők is közrejátszanak, de, ha valamit nem "belülről fakadóan" (ha jobban tetszik: szívből) csinál az ember, akkor az olyan is lesz.
Így azoknak minden elismerésem, akik hónapról hónapra tesztelnek .
De a lényeg: nem kell itt támadni senkit, csakis önmagunkat. Úgy gondolom legalábbis, hogy akik nyertek, jogosan nyertek, mert (remélhetőleg ) mindenféle népszerűségi érdek nélkül, saját alkotói vágyuk kiélése miatt írtak. Aki nem ezért alkot, az meg is érdemli, hogy veszít/nem nyer.
Hát nekem már az is óriási elismerés, ha kint van az oldalon a tesztem vagy hogy elolvassa ]{redenc. Nem sok teszt van még mögöttem, de az hogy nem várnak nagy nevű játékok tesztelésre azt cáfolom. Én pl a FEAR-ről a Max Payne 2-ről írtam és ezek mint nagy címek, tehát talán pár másodpercnél többet kell szánni az adatbázis átböngészésére.