A 2019 Global Consume, Technology & Services konferencián Strauss Zelnick is válaszolt pár kérdésre, köztük a Fortnite iparra gyakorolt hatásáról is faggatták. A Take-Two elnök-vezérigazgatója szerint azonban hiába elképesztően sikeres és népszerű a Fortnite, nagy általánosságban véve semmilyen hatással sem volt az üzletre.
“Időről-időre megkérdezik tőlem, hogy a Fortnite milyen hatással van az iparra. A válaszom az, hogy soha nem is volt semmilyen hatása rá. Minket egy kicsit sem befolyásolt. Nagy slágertermékeink voltak mióta megjelent, mert a Fortnite más mint a mi termékeink és a mi termékeink mások, mint a Fortnite. Egy percig sem hiszem, hogy az egyik üzleti modell kiszoríthatja a másikban elérhető, teljesen más dolgokat.” - mondta Zelnick, majd hozzátette - “Szerintem egyes cégek kifogásként mutatnak a Fortnitera, amiért a termékeik nem fogynak jól. Szerintünk azonban ha egy játék nagyszerű, akkor jól is teljesít és ha nem annyira jó, akkor nem teljesít jól...”
Ha úgy vesszük, érthető Zelnick hozzáállása és meglátásai, de tagadhatatlan, hogy tágabb értelemben véve a Fortnite sikerének köszönhető az Epic Games Store léte is. Ezzel kapcsolatban is volt mondanivalója az üzletembernek.
“Bár nem fogadnék rá, de véleményem szerint a részesedések csökkenni fognak, és ez természetesen hatással van a bevételekre is. Szerintem ez gyorsan megtörténik majd. Hogy kontextusba helyezzem: elindítasz egy szolgáltatást, amin nincs ott a Grand Theft Auto, az ipar legnagyobb címe, a Red Dead Redemption, szintén a legnagyobb címek egyike, az NBA 2K, az Egyesült államok legnagyobb sportjátéka, a WWE, Civilization, Borderlands, BioShock és még folytathatnám... nos, akkor sok sikert”
Ezek szerint a kérdés már csak az, hogy ki kivel, melyik bolt melyik terjesztővel tud majd üzletet kötni...