Nem ritka az, amikor egy cég egyszerűen kénytelen kihúzni a dugót egy korábban népszerű, de időközben majdhogynem teljesen elnéptelenedett játék alól. Ez ellen nincs mit tenni, hiszen a gépek üzemeltetése nem olcsó dolog, s semmiképpen sem hobbiból üzemeltetik ezeket, kevés játékos esetén pedig nincs is ok a fenntartásra.
Ez a folyamat nagyon ismerős az EA számára, hiszen a kiadó évente csinál egy nagytakarítást, aminek során többnyire egy tucatnál is több játéknak szűnik meg az online támogatása -- ám nem csak ők, hanem a többi cég is kénytelen ilyen módszerekhez folyamodni. Most éppen a Sony zár be szervereket, mégpedig a MAG (ez csak multiplayer módot tartalmaz), a SOCOM 4 és a SOCOM: Confrontation játékosait kiszolgáló masinákat. Mellesleg az e játékokat készítő cég már nem létezik; tavaly márciusban bezárt a Zipper Interactive.
A döntés okait nem kaptuk meg, de talán ezekre is fény fog derülni a dugó kihúzása előtt, ugyanis a Sony ráérősen dolgozik, s csak jövőre, egészen pontosan január 28-án fejeződnek be örökre az online mérkőzések.
föleg aza cég meg szünt akik megtervezték játékot .ugysem volt olyan nagy szám socom ,nekkem gyenge volt volt pár híbája játéknak.
A PlanetSide 2-ről pedig már szót sem ejtenék.
SOCOM sem volt valami erős. olt single, gondolom az emberek elszórakoztak, de hamar kiürültek a szerverek.