A játék ugyan nem kapott nagy hype-ot, mégis videók alapján elég pozitív érzelmeket keltett az emberekben, de úgy látszik, hogy fölösleges volt... Volt már rá példa, hogy egy játék minősége ellenére — khm, NFS Undercover — elég jól produkált a kasszáknál, azonban a Damnation nemhogy értékelését tekintve, de még a bevételeket nézve sem nevezhető kiemelkedőnek. A probléma a megvalósításban keresendő, hiszen a koncepcióval semmi probléma nem volt: csináljunk egy steampunk-western akciójátékot, ami a trailerekből még jónak is tűnt, végül a mit sem sejtő vásárlók indítás után egy bugokkal teli, csúf borzalmat kaptak... A totális bukás pedig rögvest az első bevételi adatok után jött. Szajonara, Blue Omega Entertainment!
Szélnek eresztették a Damnation fejlesztőcsapatát
A Damnationt jegyző Blue Omega fejlesztőgárdát a minap szélnek eresztette a Codemasters, lévén a játék a nulla alatt teljesített...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Damnation megjelenés:
2009. május 22.
Damnation gépigény:
CPU: 2800 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 10 GB
Amúgy, a játék nekem jónak tűnik ha alaposan kitapaszolják akkor talán egy értékesebb darab kijön.
Egy játék kiadása kétszereplős móka. Van a fejlesztőcsapat, és van a kiadó.
A srácokkal együtt akkor remélem a producert is kirúgták, aki a Codemasters részéről felügyelte a projektet, figyelemmel kísérte a fejlesztését, beleszólt a dolgokba, majd áldását adta a megjelenésre...
Mintha ők csináltak volna egy hasonló steampunk modot UT2004 alá is....