Jövőre folytatódnak a mesterbérgyilkos, Styx kalandjai, jön ugyanis a Styx: Shards of Darkness. Az Akenash torony romba döntése után hősünk újra rejtőzködésbe vonult, ám egy kivételes esemény még egy küldetésre invitálja. A feladat behatolni a dark elfek hermetikusan zárt városába, Körangarba -- egy diplomáciai találkozó erre tökéletes alkalmat kínál, de hamar kiderül, hogy ez az esemény nem több mint egy álca, majd tudomást szerzünk arról, hogy az elfek és az törpék szövetséget kötöttek a goblinok ellen.
A Styx: Shards of Darkness már hat hónapja fejlesztés alatt áll, és miután az első rész pozitív fogadtatásban részesült, a folytatás már nagyobb költségvetésből készül, így lehetővé téve, hogy egy kidolgozottabb és összességében teljesebb játékot kapjunk. Az első szembetűnő változás, hogy a fejlesztők már az Unreal Engine 4-et használják, amint pedig kezünkbe vesszük az irányítást, az ígéretek szerint, érezni fogjuk, hogy a felszín alatt is megújult a program. A főszereplőnket az alapokig visszanyúlva tervezték át, a repertoárját pedig jelentősen kibővítették, hogy szabadabb mozgásban legyen részünk. Ehhez aztán hozzájönnek az új kütyük, így igazán hatékony gyilkosok lehetünk, miközben kibontakozik előttünk a történet, aminek nem mellesleg, szintén nagyobb figyelmet szenteltek a fejlesztők.
A Styx: Shards of Darkness valamikor jövőre fog megjelenni, PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. Eddig egyetlen kép jelent meg. Ez: