Egyre több játék ölt magára MMOG-s köntöst, többek között azért, mert az internetes és közösségi funkciók terjedésének látszólag csak a masszív online játékok szabhatnak virtuális határokat. Ennek folyományaként pedig nem meglepő, hogy a jelenleg bétafázisban leledző StarCraft II: Heart of the Swarm is kap egy újabb MMOG-kezelést a szintlépés után: a béta legújabb frissítése után már klánokat is alapíthatunk majd.
A klánok neve 3-tól 24 karakterig terjedhet és nem tartalmazhat sértő, offenzív szavakat -- pápá, "F*ck all zergs!" klán! A klánok tagjei 2-4 karakteresek lehetnek, ezek pedig automatikusan hozzárendelődnek a játékosok neveihez. Maximum 50 fő alkothat egy klánt.
A klánvezérek előléptethetnek és lefokozhatnak játékosokat a csoport berkein belül, és az egyes rangok más és más adminisztrátori előnyökkel, jogokkal járnak. S hogy mindennek mi értelme? Nos, a Blizzard közleményében az áll, hogy szeretnék növelni az RTS-ben kissé alacsony közösségi élményt, és összekovácsolni a játékosokat egy nagyobb, összetartóbb tömeggé. Hogy ez mennyire nyeri el a hardcore rajongói réteg tetszését, kiderül, ha megérkezik a béta frissítése. További részletek a hivatalos oldalon.
A klánok neve 3-tól 24 karakterig terjedhet és nem tartalmazhat sértő, offenzív szavakat -- pápá, "F*ck all zergs!" klán! A klánok tagjei 2-4 karakteresek lehetnek, ezek pedig automatikusan hozzárendelődnek a játékosok neveihez. Maximum 50 fő alkothat egy klánt.
A klánvezérek előléptethetnek és lefokozhatnak játékosokat a csoport berkein belül, és az egyes rangok más és más adminisztrátori előnyökkel, jogokkal járnak. S hogy mindennek mi értelme? Nos, a Blizzard közleményében az áll, hogy szeretnék növelni az RTS-ben kissé alacsony közösségi élményt, és összekovácsolni a játékosokat egy nagyobb, összetartóbb tömeggé. Hogy ez mennyire nyeri el a hardcore rajongói réteg tetszését, kiderül, ha megérkezik a béta frissítése. További részletek a hivatalos oldalon.
Bár az 1 dolog megint,hogy sokkal növelni se fogják azt.