Csütörtök délután óta, majd az egész hétvége során, illetve még a mai nap is élvezhetjük a Star Wars: Battlefront bétatesztelését. Ez összesen négy nap, ami alatt nagyjából már lehet véleményt nyilvánítani a programról -- legalábbis arról, milyen volt az első benyomás, a végeleges felhozatalnak ugyanis csak egy töredékét próbálhattuk ki. Nagy és kisebb csatákban, illetve a kooperatív hordamódban próbálhattuk ki magunkat, ezzel, betekintést kapva a novemberben esedékes teljes játék minden fontosabb szegletébe, hiszen a tűzharc mellett fénykarddal kaszabolhattunk, járgányokat vezethettünk, sőt, még repülhettünk is. A kérdés ezek után már csak az:
Neked hogy tetszett a Star Wars: Battlefront bétája?
Arra vagyunk legfőképpen kíváncsiak, hogy milyen tapasztalatokkal távoztál. Milyen a játékmenet? És a grafika? Azt kaptad, amit vártál, vagy valami egészen másra számítottál? Láttál különösen nagy problémákat? Egyszóval, minden érdekel! Várjuk a kommenteket!
Egyébként Conversion Pack a neve, utánanéztem.
Értem el lázadóként úgy 40+ kill-t, hogy csak a rohamozó birodalmiakat szórtam árokból árokba védve a pontot ( és persze nagyon használva a kapot extrákat... :) Sírva néztem a végén a statot ! :D Azért ez egy kezdőtől nem rossz ! :D
Az viszont tény, hogy nagyon rossz a respawn rendszer ( lázadóként ), rengetegszer bedobott birodalmiak közé ( azonnali halál ), illetve a bázisról is csak úgy sikerült élve kijutnom, hogy pajzs + jumppack... Aminek persze az volt a következménye, hogy vagy jött a nagy at-at, vagy hárman rohantak utánam vadászni :(((
Dropzone viszont telitalálat. Szerintem a legjobb, pörgősebb és élvezhetőbb pontja a játéknak. Az meg már vasárnap sem volt nagyon jellemző, hogy eszetlenül rohangált mindenki. Bizony bevártuk egymást, egyszerre mentünk a védő csapatnak több irányból, volt aki hátulról sunyult vagy fedezett, hétfőn meg teljesen "élhető" volt a pálya. :)
Az egy hites killek is érdekesen működnek. Ha álltam és úgy találtak el, akkor szinte azonnal meghaltam egy lövéstől, viszont mozgás közben még azzal a szemét puskával kaptak el is maradt 5-10 életerőm. Furcsa. Ha lenne ballisztika és vagy lőtáv a játékban, az viszont sokat dobna a dolgon. Baromi frusztráló fehér birodalmiakat észrevenni a pálya végén távcsövessel sunyulva ... :(
Egy szó, mint száz, nem eszik olyan forrón a kását, szerintem egész jól sikerült, csak az árával nem tudok kibékülni.
Sokan írják, hogy ez egy rókabőr a többi közül csak épp Star Wars skin van rajta. Nekem az a mákom, hogy kimaradtak a COD, Battlefield és társai és ezt nem tudom mondani. Igen rengeteg órát töltöttem a Battlefront 1 és 2-be anno és még ma is ha úgy van, de azt mondom hozza a hangulatukat. Lehet a Season Pass meg a DLC-k pofátlan lehúzások és tartalmatlan a játék, de hosszú évek óta nem volt egy olyan Star Wars játék amire úgy tudok nézni, hogy órákat tudok bele ölni. Na ez ilyen lesz :)
Akét negatívum dolog nekem a játékban, hogy nincs gurulás benne, és hiányzik az új trilógia belőle (mert ha ez reboot akkor illett volna ha berakják mert az első Battlefontban voltak, de persze EA üzletpolitika....) amit vagy a DLC-be rakhatnak (de ezt kötve hiszem) vagy azok lesznek a folytatásban.
Persze direkt nem mondom mivel béta, de meglehetne említeni a korlátozott fegyverkészletet , az invertori összeállíthatatlanságát stb.. stb.. ezen még lehet változtatni a többi fentebb sorolt hibán ami az előző hozzászólásomban volt viszont nem tudnak.
Értem el lázadóként úgy 40+ kill-t, hogy csak a rohamozó birodalmiakat szórtam árokból árokba védve a pontot ( és persze nagyon használva a kapot extrákat... :) Sírva néztem a végén a statot ! :D Azért ez egy kezdőtől nem rossz ! :D
Az viszont tény, hogy nagyon rossz a respawn rendszer ( lázadóként ), rengetegszer bedobott birodalmiak közé ( azonnali halál ), illetve a bázisról is csak úgy sikerült élve kijutnom, hogy pajzs + jumppack... Aminek persze az volt a következménye, hogy vagy jött a nagy at-at, vagy hárman rohantak utánam vadászni :(((
Dropzone viszont telitalálat. Szerintem a legjobb, pörgősebb és élvezhetőbb pontja a játéknak. Az meg már vasárnap sem volt nagyon jellemző, hogy eszetlenül rohangált mindenki. Bizony bevártuk egymást, egyszerre mentünk a védő csapatnak több irányból, volt aki hátulról sunyult vagy fedezett, hétfőn meg teljesen "élhető" volt a pálya. :)
Az egy hites killek is érdekesen működnek. Ha álltam és úgy találtak el, akkor szinte azonnal meghaltam egy lövéstől, viszont mozgás közben még azzal a szemét puskával kaptak el is maradt 5-10 életerőm. Furcsa. Ha lenne ballisztika és vagy lőtáv a játékban, az viszont sokat dobna a dolgon. Baromi frusztráló fehér birodalmiakat észrevenni a pálya végén távcsövessel sunyulva ... :(
Egy szó, mint száz, nem eszik olyan forrón a kását, szerintem egész jól sikerült, csak az árával nem tudok kibékülni.
A játékban a hangok és a zene kifejezetten élvezetes és autentikus ,de ebben nincs nagy durranás. Kivághatták az összes star warsos zenét és hangot ami már kész volt és belerakták ebbe a játékba, ezzel nem volt sok munka. A grafika gyönyörű ,de ettől még magát a játékot nem fogom élvezni.
A meccsek repetitívek unalmasak és balanszírozatlanok. Az irányítás járművek terén pocsék. Földi járművek még csak hagyján ,de a légihez kell a kontroller, egérrel és billentyűzettel érzékenységet 100% ra állítva és görgethetem órákig amíg elkanyarodik az a repülő. Aztán állíhatom vissza amikor földivel megyek, mert ugye azt a repcsis beállítással lehetetlen irányítani. A hősökkel való játék sem volt élvezetes. Nem tudom, nekem nem jött át az életérzés.
Mint említettem ez egy Star Wars COD, aki élvezi a Cod játékokat annak biztos ,hogy be fog jönni. A többi embernek viszont felejtős.
Nálam játékélmény tekintetében 50% ot érdemelne, nem vásárolnám meg még leárazva sem. Maga a hang és a látvány persze 95% kapna, viszont ezek alap elvárások kell ,hogy legyenek egy SW játéknál. Én nem élveztem a béta tesztet ,de a barátaim közül mindenki hasonló véleményem volt. 6 an próbáltuk ki és kb egyazon állásponton vagyunk.
Persze direkt nem mondom mivel béta, de meglehetne említeni a korlátozott fegyverkészletet , az invertori összeállíthatatlanságát stb.. stb.. ezen még lehet változtatni a többi fentebb sorolt hibán ami az előző hozzászólásomban volt viszont nem tudnak.
A játékban a hangok és a zene kifejezetten élvezetes és autentikus ,de ebben nincs nagy durranás. Kivághatták az összes star warsos zenét és hangot ami már kész volt és belerakták ebbe a játékba, ezzel nem volt sok munka. A grafika gyönyörű ,de ettől még magát a játékot nem fogom élvezni.
A meccsek repetitívek unalmasak és balanszírozatlanok. Az irányítás járművek terén pocsék. Földi járművek még csak hagyján ,de a légihez kell a kontroller, egérrel és billentyűzettel érzékenységet 100% ra állítva és görgethetem órákig amíg elkanyarodik az a repülő. Aztán állíhatom vissza amikor földivel megyek, mert ugye azt a repcsis beállítással lehetetlen irányítani. A hősökkel való játék sem volt élvezetes. Nem tudom, nekem nem jött át az életérzés.
Mint említettem ez egy Star Wars COD, aki élvezi a Cod játékokat annak biztos ,hogy be fog jönni. A többi embernek viszont felejtős.
Nálam játékélmény tekintetében 50% ot érdemelne, nem vásárolnám meg még leárazva sem. Maga a hang és a látvány persze 95% kapna, viszont ezek alap elvárások kell ,hogy legyenek egy SW játéknál. Én nem élveztem a béta tesztet ,de a barátaim közül mindenki hasonló véleményem volt. 6 an próbáltuk ki és kb egyazon állásponton vagyunk.
@The_Hun Az sem rossz, megéri egy adott játék "érdekében" több ilyen progit is megnézni, egész nagy különbségek vannak. A Tunngle-t én régi rpg-khez hasznaltam, de pl a többség a Steam megkerülésére használja (Borderlands pl).
@PickPackHUN Kiszolgáltam magam, köszi ;)
A játékmenet se rossz, de van még mit balanszolni, főleg a spawn pointoknál.
Viszont ami nagyon zavar az, hogy amit eddig láttam az egyszerűen kevés.
Remélem lesz még jóval több elérhető fegyver és kiegészítő a teljes játékban, mert így is 60EUR-t kérnek egy "fél" játékért.
Biztos megfogom venni, majd valamikor egy akciós bundle keretében, majd jövő ilyenkor.
(Addig is ott lesz a Fallout 4 és a Persona 5)
A gond igazából számomra az, hogy a játék két olyan ponton erős ami számomra irreleváns:
Grafika - mert eszméletlenül hangulatosak ismét a repülő lézerek, és a kopár Hoth is csinos tud lenni - sajnos ez hidegen hagy fél óra után... nem ez tart a monitor előtt.
SW érzés - zene, látvány, ismerős helyek és tárgyak - a gond csak az, hogy ennyi év után már ha elém dobnának egy 30 perces cinematicot (oh Swtor de csíptem) annak is örülnék, nem nagy kihívás ezt a jó pontot hozni.
Ami számomra a legnagyobb gondot jelenti, hogy ha éppen ahhoz szottyan kedvem akkor visszamehetek a két előd bármelyikét játszani... és lesz ilyen jó, ha nem épp jobb... Én tisztában vagyok vele, hogy ez még csak béta, meg korlátolt, és amúgy is DLC... De ennél azért többet vártam volna... Még akkor is ha a filmtrilógia miatt várható azonnal még 2 Battlefront az elkövetkezendő 2-4 évben, és oda is kell hagyni újítást....
A gond igazából számomra az, hogy a játék két olyan ponton erős ami számomra irreleváns:
Grafika - mert eszméletlenül hangulatosak ismét a repülő lézerek, és a kopár Hoth is csinos tud lenni - sajnos ez hidegen hagy fél óra után... nem ez tart a monitor előtt.
SW érzés - zene, látvány, ismerős helyek és tárgyak - a gond csak az, hogy ennyi év után már ha elém dobnának egy 30 perces cinematicot (oh Swtor de csíptem) annak is örülnék, nem nagy kihívás ezt a jó pontot hozni.
Ami számomra a legnagyobb gondot jelenti, hogy ha éppen ahhoz szottyan kedvem akkor visszamehetek a két előd bármelyikét játszani... és lesz ilyen jó, ha nem épp jobb... Én tisztában vagyok vele, hogy ez még csak béta, meg korlátolt, és amúgy is DLC... De ennél azért többet vártam volna... Még akkor is ha a filmtrilógia miatt várható azonnal még 2 Battlefront az elkövetkezendő 2-4 évben, és oda is kell hagyni újítást....