Ki ne emlékezne - és rágta volna át magát sokszor - a legújabb Splinter Cell ígéreteken? A Conviction című részről nem kevesebbet állított a francia Ubisoft, mint hogy teljesen alapjaiból változtatják meg a Double Agenttel már kissé megfáradt, klasszikus receptet. Teljesen improvizációalapú, interaktív világot és játékmenetet ígértek nekünk, amelyben a járókelők jelentik a legbiztosabb fedezéket, és amelyben - rossz ezt így beismerni - de Halász Samu bizony bűnöző, aki nemcsak a régi ellenségek, de a törvény elől is bujkálni kényszerül.
Most azonban lábra kélt a pletyka, hogy az Ubisoft, amely arról híres, hogy minden nagy címének évente új részt gyárt, visszadobta a koncepciót gyakorlatilag egészen a tervezőasztalra, és 2010-ig nem is engedi piacra kerülni sokak kedvencét. Hivatalosan egyelőre - természetesen, avagy hála istennek, döntse el mindenki - megerősítés nem érkezett, de ha igaz a hír, azt valószínűleg még a hónap végén megrendezésre kerülő UbiDays-en bejelentik. Jelek mindenesetre voltak eddig is - a kezdődő médiaőrület után valóságos sajtócsend volt a projekt körül -, de azért még ne keseredjetek el, hátha csak légből kapott pletykáról van szó...
Most azonban lábra kélt a pletyka, hogy az Ubisoft, amely arról híres, hogy minden nagy címének évente új részt gyárt, visszadobta a koncepciót gyakorlatilag egészen a tervezőasztalra, és 2010-ig nem is engedi piacra kerülni sokak kedvencét. Hivatalosan egyelőre - természetesen, avagy hála istennek, döntse el mindenki - megerősítés nem érkezett, de ha igaz a hír, azt valószínűleg még a hónap végén megrendezésre kerülő UbiDays-en bejelentik. Jelek mindenesetre voltak eddig is - a kezdődő médiaőrület után valóságos sajtócsend volt a projekt körül -, de azért még ne keseredjetek el, hátha csak légből kapott pletykáról van szó...
1: Jó effektek
2:kétszer-háromszor kell elsütni a fegyvert
3: Lopakodás!
4:susulyka nagy szabad tér
5:Állat grafika
6: Jó AI
7: a GTA San andreas hoz hasonló küldetésrendszer annyi különbséggel hogy itt pl: Egy küldetés kész megyek a másikhoz közben pl: felmászok egy állati magas épületre és lenézek az emberekre. vagy ha elég magas épületre megyek akkor nagyobb térkép lesz vagy valami. Egyszóval: Egy Splinter cell Assassin's creed felfedezési módszerrel nyakon öntve GTA san andreas küldetésrendszerrel.
1: Jó effektek
2:kétszer-háromszor kell elsütni a fegyvert
3: Lopakodás!
4:susulyka nagy szabad tér
5:Állat grafika
6: Jó AI
7: a GTA San andreas hoz hasonló küldetésrendszer annyi különbséggel hogy itt pl: Egy küldetés kész megyek a másikhoz közben pl: felmászok egy állati magas épületre és lenézek az emberekre. vagy ha elég magas épületre megyek akkor nagyobb térkép lesz vagy valami. Egyszóval: Egy Splinter cell Assassin's creed felfedezési módszerrel nyakon öntve GTA san andreas küldetésrendszerrel.
Merem azt állítani, hogy egy új sémára építik a Conviction-t(vagy pedig gyökeresen változtatnak rajta).
Remélem, hogy a 2 év alatt egy olyan minőségi játékot fogunk kapni, amilyen az első, meg a harmadik rész volt.
Ja és abban is bizakodok, hogy a szemüveg is visszatér...
Ez emo-s?! Inkább, mint egy csöves
Merem azt állítani, hogy egy új sémára építik a Conviction-t(vagy pedig gyökeresen változtatnak rajta).
Remélem, hogy a 2 év alatt egy olyan minőségi játékot fogunk kapni, amilyen az első, meg a harmadik rész volt.
Ja és abban is bizakodok, hogy a szemüveg is visszatér...
Ez emo-s?! Inkább, mint egy csöves
sztme megéri várni mégha mellőzni is kell emiatt Sam bácsit átmenetileg addig meg jöhetnek a régi részek
sztme megéri várni mégha mellőzni is kell emiatt Sam bácsit átmenetileg addig meg jöhetnek a régi részek
de mért csak 2010?
ez a játék egyébként miről szól?
de mért csak 2010?
ez a játék egyébként miről szól?
https://youtube.com/watch?v=eqN560ImDIo