Sam Fisher igazi legenda: a minden területen bevethető ügynökkel ezidáig talán az lehetett az egyetlen probléma, hogy nem igazán ismertük meg, nem igazán tudtunk róla túl sokat. Nézzünk szembe a ténnyel: bár közel fél tucat játékot megélt, Samu valódi egyénisége gyakorlatilag szürke folt a fanatikusok zöme előtt. No, ezen is változtat a Conviction, amely a széria történelmében először teljes koncepcióváltáson ment át a negatív sajtó, illetve rajongói visszhangnak köszönhetően, és amelyben főhősünk egyéniségén, személyes indítékain lesz a hangsúly.
A program producere egy tesztelő véleményére reflektálva megerősítette: ahhoz, hogy normál fokozaton (tehát nem hardon, csukott szemmel ismerve a térképeket) végig- (és nem ki-) játsszuk a Convictiont, kőkemény 12 órára lesz szükség, ez pedig, mint azt az úriember meg is jegyezte, a tiszta játékidő. Magyarán szólva ez az élvezeti faktor, és nem kell még hozzászámolni 30-40 órát a visszatöltések miatt! Reméljük, a napjainkban már soknak, pár éve még nevetségesnek tűnő 720 perc intenzív akcióorgia lesz, és egy percig se fogunk unatkozni — a franchise-nál ezidáig ez garancia volt.
A program producere egy tesztelő véleményére reflektálva megerősítette: ahhoz, hogy normál fokozaton (tehát nem hardon, csukott szemmel ismerve a térképeket) végig- (és nem ki-) játsszuk a Convictiont, kőkemény 12 órára lesz szükség, ez pedig, mint azt az úriember meg is jegyezte, a tiszta játékidő. Magyarán szólva ez az élvezeti faktor, és nem kell még hozzászámolni 30-40 órát a visszatöltések miatt! Reméljük, a napjainkban már soknak, pár éve még nevetségesnek tűnő 720 perc intenzív akcióorgia lesz, és egy percig se fogunk unatkozni — a franchise-nál ezidáig ez garancia volt.
Hála a teremtőnek, hogy nem kellett soha másfél órás "drámai" filmsorokat végignéznünk róla, és szintén órákig tartó eszmefuttatásokat hallgatni rádiózó kollégával, mint egy bizonyos "szolid kígyóról" elnevezett kollégájánál...