Ken Levine, a BioShock: Infinite alkotója elmondta a Eurogamernek, hogy amikor megteremtette az Infinite karaktereit, és elképzelte, ahogy az egész játékot végigkíséri a köztük lévő interakció, nem gondolt bele, hogy milyen sok szöveget kell majd írni ehhez.
"Az interakciók száma és a megírt szöveg a BioShock: Infinite egyetlen pályáján háromszor vagy négyszer olyan sok, mint az egész BioShock 1-ben volt. (...) Sokkal könnyebb lenne írni egy rakás átvezető videót, tényleg, egyszerűbben el tudnám mesélni a sztorit. De belül sosem állok le a folyamatos történetmeséléssel, ez a System Shock 2 óta így van."
A BioShock: Infinite-tel Ken nem csak játékélményben, de narratíva terén is újítani szeretne. A játék a tavalyi E3 egyik legnagyobb durranása volt, és van esélye rá, hogy az Év játéka szavazás egyik esélyesévé váljon. Reméljük, nem okoz csalódást az Irrational Games.
"Az interakciók száma és a megírt szöveg a BioShock: Infinite egyetlen pályáján háromszor vagy négyszer olyan sok, mint az egész BioShock 1-ben volt. (...) Sokkal könnyebb lenne írni egy rakás átvezető videót, tényleg, egyszerűbben el tudnám mesélni a sztorit. De belül sosem állok le a folyamatos történetmeséléssel, ez a System Shock 2 óta így van."
A BioShock: Infinite-tel Ken nem csak játékélményben, de narratíva terén is újítani szeretne. A játék a tavalyi E3 egyik legnagyobb durranása volt, és van esélye rá, hogy az Év játéka szavazás egyik esélyesévé váljon. Reméljük, nem okoz csalódást az Irrational Games.