Vannak reklámfogások, amik annak ellenére sem tűnnek jogosnak, hogy azért van mögöttük humor, nem is kevés. Ilyesmi történt ma is, amikor a Serious Sam 3: BFE kiadója 100 darab XBLA-n beváltható redeem-kódot ajánlott fel azoknak, akik leggyorsabban tiporják sárba a Medal of Honor: Warfightert... vagy, ahogy ők fogalmaztak, "átlagos fedezékrendszeres militáns shootert".
Először kiadtak egy kissé offenzív blogpostot, melyben szó szerint leszarozták az EA munkáját, majd felhergelték a rajongókat, hogy ingyen BFE-ért Twitteren és Facebookon essenek neki az új MoH-nak és stílusbeli rokonainak. Hogy a játék milyen lett, végső soron nem lényeg, itt csak és kizárólag a rosszindulatú marketingen volt a hangsúly.
Hogy mindegyik kódot elosztogatták-e már, nem tudjuk, de az tuti, hogy a játék Facebook-oldalán és Twitterén rengetegen játszottak megélhetési fikázót. Aki akar még tocsogni a mocsokban, megteheti, mi viszont akkor sem hisszük, hogy ez szép dolog. Főleg annak tükrében, hogy a Serious Sam 3 sem volt épp stílusa gyöngye.
Először kiadtak egy kissé offenzív blogpostot, melyben szó szerint leszarozták az EA munkáját, majd felhergelték a rajongókat, hogy ingyen BFE-ért Twitteren és Facebookon essenek neki az új MoH-nak és stílusbeli rokonainak. Hogy a játék milyen lett, végső soron nem lényeg, itt csak és kizárólag a rosszindulatú marketingen volt a hangsúly.
Hogy mindegyik kódot elosztogatták-e már, nem tudjuk, de az tuti, hogy a játék Facebook-oldalán és Twitterén rengetegen játszottak megélhetési fikázót. Aki akar még tocsogni a mocsokban, megteheti, mi viszont akkor sem hisszük, hogy ez szép dolog. Főleg annak tükrében, hogy a Serious Sam 3 sem volt épp stílusa gyöngye.
Mitis kell fikázni?