Bár korábban a Microsoft még azt adta hírül, hogy a Ryse: Son of Rome is azon játékok sorait erősíti, amelyek képesek lesznek az Xbox One-on az 1080p-s felbontásra, nem sokkal később kiderült, hogy ez nem teljesen fedi a valóságot.
Most Cevat Yeril beszélt kicsit a Twitteren a játék technikai hátteréről, és kitért az alacsonyabb felbontás kérdésére is. Elmondása szerint a játék „csupán” 900p-ben fut majd -- ahogy azt korábban a Microsofttól Aaron Greenberg is megerősítette --, azaz 1600x900 lesz a maximális felbontás. Erre a „lebutításra” a teljesítménynövelés miatt volt szükség, ettől függetlenül továbbra is full HD élményt garantál a játék, sőt, Yeril közzétett egy képet is, amely remekül reprezentálja, mennyit fejlődött a Ryse: Son of Rome látványilag az E3 óta.
Egyébként meg meglepő, hogy hol az erő az új Xboxban, hogy nem tudja a full HD-t.
Az meg, hogy a 900p FullHD experience tökéletes bullshit és senkit nem érdekel, merre skálázza a One, ami natívan nem FullHD. Ennyi erővel az összes 360 játék FullHD experience.
A Guerilla Games sem bírta rendesen kommunikálni azt, hogy a KZ:SF multi nem fogja folyamatosan tartani a 60FPS-t, mivel mint minden játékban, itt is lesz néhol difi, mondjuk 60 gránát robbanásától. Mindkettő értelmes döntés, csak elmondani nem tudják rendesen.