- PC-s megjelenés október 10-én
- Pontosított gépigény
- Ryse: Son of Rome teszt
A Gamingbolt munkatársai keresték meg a Cryteket, hogy faggassák őket a Ryse: Son of Rome esetleges folytatásáról. Nem jártak sikerrel, Brian Chambers vezető producer csupán ennyit mondott: „Sokszor megkapjuk ezt a kérdést. A Ryse 2-t sohasem jelentette be a Microsoft vagy a Crytek, és reméljük, hogy megértitek, hogy nincs mit kommentálni.”
Viszont szívesen árult el néhány apróságot a Ryse: Son of Rome október 10-én érkező PC-portjáról. A Cryteknek könnyű dolga volt e verzió elkészítésével, hiszen az Xbox One-os változat alapból PC-n készült, így mindig is létezett egy ilyen Ryse. Kihívást csupán az jelentett, hogy a program grafikáját hozzá kellett idomítani a multidriveres PC-khez (multi-GPU-s beállítások, kevesebb VRAM-mal bíró gépekhez alkalmazkodás, stb.), de a legtöbb grafikus optimalizáció, amit az Xbox One-hoz alkalmaztak, használható volt az asztali számítógépekre készült Ryse: Son of Rome esetében is.
Hmm, ez meg mégis mit akar jelenteni? Nem vagyok programozó, de én eddig abban a hiszemben éltem, hogy minden játékprogramot PC-n írnak, mert csak azokkal lehet. De ezek szerint mégsem.