- A Rise of the Tomb Raidert PC-n veszik, mint a cukrot
- A megjelenés első havában háromszor annyi példány fogyott, mint konzolon ugyanennyi idő alatt
- A sikerhez hozzájárultak a kedvező körülmények
- A PC játék a híresen jó Denuvo DRM-et használja
A Superdata nyilvánosságra hozta a januári digitális eladások adatait, és fény derült egy roppant érdekes eredményre, aminek nagyon örülhet a Square Enix, ám a Microsoft már nem annyira.
A Rise of the Tomb Raider digitális eladásai a megjelenésének első havában majdnem háromszor nagyobbak voltak PC-n, mint konzolon ugyanennyi idő alatt.
Sajnos pontos számokat nem tudunk, de az arányok így is beszédesek, ez az óriási különbség pedig több tényezőre vezethető vissza:
- A Rise of the Tomb Raider PC-re januárban jelenet meg, ami jóval lassabb időszak, mint az a csúcsidő, amikor a konzolos kiadás került boltokba.
- Nem volt nagy rivális, a Rise of The Tomb Raider ugyanis tavaly a Fallout 4-gyel versenyzett, és láthatólag veszített, míg januárban csak kisebb játékok zavarhatták meg.
Ezek mellett még nem elhanyagolható tényező az sem, hogy a Rise of the Tomb Raider PC-n ugyanazt a másolásvédelmi megoldást használja, amibe a cracker csoportok bicskája beletört, és máig nem sikerült feltörni.
Ja és PCMASTERUBERRACE! :)
Na és vajon az mi az, rózsaszin repül és kedvence a rák ??? Na ? Hát a FLAMINGO :) értem ?! :D
Most pedig következik, hogy biztosan azért veszik meg ennyien mert nincs feltörve...
Nem hiszem, hogy a kalóz verzió hiánya miatt láthatóan nőttek volna az eladások.