- Az Apple és az Epic nemrég elég komoly jogi vitába keveredett
- Amit az utóbbi az Apple ikonikus 1984 reklámjának a paródiájával vezetett fel
- Ridley Scott szerint az ötlet jó, de az Apple kritizálásával nem ért egyet
Az Apple és az Epic még augusztus közepén bonyolódott egy igen komoly jogi vitába, mikor az utóbbi megpróbált saját szakállára V-Buckot árulni az App Store-ban, az Apple erre válaszul pedig kitette a Fortnite (és nem sokkal később a teljes stúdió) szűrét az áruházából. Az Epic ekkor úgy döntött, hogy perre megy a másik céggel, a jogi csatározásokhoz pedig egy trailert is készített, az Apple ikonikus 1984 reklámját kiparodizálva.
A fentebb látható paródiát már több mint 6 millióan látták a YouTube-on megjelenése óta, és kapott hideget és meleget egyaránt, most viszont az eredeti Apple reklám rendezője, Ridley Scott, is megszólalt az eset kapcsán, akit nem feltétlen nyűgözött le az Epic alkotása. A rendező elárulta, hogy az animációt és az ötletet zseniálisnak tartja, azonban magával az üzenettel és az Apple kritizálásával nem ért egyet: meglátása szerint az Epicnek valami komolyabb dologról kellett volna beszélnie a videó segítségével, például a demokráciáról.