Elöljáróban annyit szükséges tudni a multiplayerről, hogy egy kellően kidolgozott, minden ízében igényes többjátékos szekciót kaptunk, amely egyaránt szórakoztató a kezdők számára, továbbá az edzett vadászok is megtalálják benne a számításainkat. Az igényesen összerakott és letisztult menürendszerben már első alkalommal is otthonosan mozgunk, a kezdőfelszerelés kiválasztását követően máris a harcmezőn találjuk magunkat. A 16 fős multit két pályán, két különböző játékmódban van lehetőségünk kipróbálni, ahol a többjátékos világokban megszokott elemeket láthatjuk viszont. A legyilkolt ellenfelek értékes tapasztalati pontokat jelentenek, ezek gyűjtögetésével léphetünk szinteket, amelyek új tulajdonságokat nyitnak meg.
A választható kasztok határozzák meg, hogy milyen fegyvert és gránátot vihetünk a háborúba, ugyanitt kóstolhatunk bele a Resistance 3 legfontosabb újdonságát jelentő aktív speciális képességekbe. Ezeknek köszönhetően a harc közben gombnyomásra hologramszerű hasonmást dobhatunk magunk mellé, valamint egy meghatározott sugarú körben lőszerújratöltőt varázsolhatunk. Ha a megfelelő időben, jó helyen alkalmazzuk ezeket, akkor bizony meglehetősen nagy segítségünkre lesznek, így a játékmenet szerves részét képezik. Fontos megemlíteni, hogy az eszetlen darálás nem kifizetődő: többet ér az, ha a nagyobb harcok után megsebesülve inkább visszavonulunk, mivel az életerőnk egy bizonyos szintig visszatöltődik.
Ha figyelembe vesszük azt is, hogy az egyes kill-streakek után rövid időre újabb különleges képesség lesz a jutalmunk -- ahol például extra pajzsot, esetleg láthatatlanságot kapunk --, akkor még inkább megéri a biztos fedezéket választani. A legfontosabb, hogy okosan és higgadtan kezeljük az egyes helyzeteket, mivel így sok-sok értékes pontot zsebelhetünk be.
Technikai oldalról szintén jelesre vizsgázik a Resistance 3, hiszen rendkívül stabil és gyors online rendszert sikerült összehoznia a fejlesztőcsapatnak. Nincs időzés a lobbiban, az egyes menetek után is kellően gyorsan indul újra a játék. A két nagy aréna látványát tekintve újfent maradéktalanul elégedettek lehetünk, hiszen a nyitott terepek viszonylag szépen festenek. A képfrissítés rendkívül stabil, egyedül csak a tömeges robbantások tudják egy-egy pillanatra elbizonytalanítani a szépen duruzsoló motort.
Ami meglepő, hogy egyáltalán nem érződik a játék béta állapota, mivel a sok-sok óra játék alatt egyetlen lag, illetve egy apró akadás sem zavarta meg a harcot. Mindent összevetve egy igazán kellemes és minden ízében izgalmas multiplayer kalandban lesz részünk szeptember elején. A sok-sok megnyitható skin, begyűjthető medálok és természetesen trófeák biztosan sok-sok órára képesek lesznek lekötni a chimera-háború résztvevőit. Az egyjátékos mód szintén kiválónak ígérkezik -- a Resistance harmadik részére mindenképpen érdemes lesz odafigyelni.
A választható kasztok határozzák meg, hogy milyen fegyvert és gránátot vihetünk a háborúba, ugyanitt kóstolhatunk bele a Resistance 3 legfontosabb újdonságát jelentő aktív speciális képességekbe. Ezeknek köszönhetően a harc közben gombnyomásra hologramszerű hasonmást dobhatunk magunk mellé, valamint egy meghatározott sugarú körben lőszerújratöltőt varázsolhatunk. Ha a megfelelő időben, jó helyen alkalmazzuk ezeket, akkor bizony meglehetősen nagy segítségünkre lesznek, így a játékmenet szerves részét képezik. Fontos megemlíteni, hogy az eszetlen darálás nem kifizetődő: többet ér az, ha a nagyobb harcok után megsebesülve inkább visszavonulunk, mivel az életerőnk egy bizonyos szintig visszatöltődik.
Ha figyelembe vesszük azt is, hogy az egyes kill-streakek után rövid időre újabb különleges képesség lesz a jutalmunk -- ahol például extra pajzsot, esetleg láthatatlanságot kapunk --, akkor még inkább megéri a biztos fedezéket választani. A legfontosabb, hogy okosan és higgadtan kezeljük az egyes helyzeteket, mivel így sok-sok értékes pontot zsebelhetünk be.
Technikai oldalról szintén jelesre vizsgázik a Resistance 3, hiszen rendkívül stabil és gyors online rendszert sikerült összehoznia a fejlesztőcsapatnak. Nincs időzés a lobbiban, az egyes menetek után is kellően gyorsan indul újra a játék. A két nagy aréna látványát tekintve újfent maradéktalanul elégedettek lehetünk, hiszen a nyitott terepek viszonylag szépen festenek. A képfrissítés rendkívül stabil, egyedül csak a tömeges robbantások tudják egy-egy pillanatra elbizonytalanítani a szépen duruzsoló motort.
Ami meglepő, hogy egyáltalán nem érződik a játék béta állapota, mivel a sok-sok óra játék alatt egyetlen lag, illetve egy apró akadás sem zavarta meg a harcot. Mindent összevetve egy igazán kellemes és minden ízében izgalmas multiplayer kalandban lesz részünk szeptember elején. A sok-sok megnyitható skin, begyűjthető medálok és természetesen trófeák biztosan sok-sok órára képesek lesznek lekötni a chimera-háború résztvevőit. Az egyjátékos mód szintén kiválónak ígérkezik -- a Resistance harmadik részére mindenképpen érdemes lesz odafigyelni.
szép napot: Hoffman
"Nincs időzés a lobbiban" Háát, ez szerintem a játékosoktól függ...Kivéve, ha egyből pályára lehet lépni, és nem kell megvárni, hogy tizenhatan legyenek játékra készen
Ja, ok köszönöm. Az inkább érdekel mint a multi
Ha tudjátok, hogy a sinle része is megadja a magáét, akkor azért 1 mondatnál több kellene a bemutatásához.