- Dinamikus lesz a nehézségi szint a Resident Evil 2 remake-ben
- Az elhalálozások számától függ az ellenség és eszközök mennyisége
- Forrásainkból már az ablakokat és ajtókat is eltorlaszolhatjuk
- A zombik agresszívak és nehezebben lefuthatóak lesznek
A Resident Evil-játékok már jó ideje használnak dinamikus nehézségi beállítást, egész pontosan a Resident Evil 4-ben debütált ez a rendszer, teljes titokban, de ugye a szemfüles játékosok figyelmét semmi sem kerüli el, így az sem, ha néhány ellenséggel kevesebb lesz, miután Leon zsinorban fűbe harap párszor.
Ugyanez az adaptív nehézségi szint lesz a két történetszálon futó Resident Evil 2 remake-ben is. A dolog egyszerűen működik: az elhalálozások számától függően könnyebb vagy nehezebb lesz a játék, azaz csökken vagy nő az ellenségek és a felvehető segédeszközök száma, illetve a szörnyek agresszivitása is változik.
Hirabajasi Josiaki producer a VG427-nek elmondta, hogy a Resident Evil 2 remake esetében igyekeznek egy olyan szintet belőni, ami még könnyebb nehézségi szint mellett is tartogat kihívásokat. Talán mondhatjuk úgy, hogy ha sokszor elhalálozunk, akkor átkapcsol egy olyan „könnyű” fokozatra, ami más játéknál, teszem azt, a normál szintnek felelne meg.
Ez a fajta megközelítés érdekes dinamikát adhat majd a Resident Evil 2 remake-nek, már csak azért is, mert a forrásaink (életadó növények, lőszer, stb.) menedzselése fontosabb lesz, mint az eredeti játékban – pedig már ott sem volt elhanyagolható tényező. Merthogy forrásainkból immár az ablakokat és ajtókat is elbarikádozhatjuk, ezzel visszaszorítva a zombi hordákat. Mivel az élőhalottak agresszívabbak és nehezebben lefuthatóak, mint az eredeti Resident Evil 2-ben, erre nagy szükségünk is lesz.