Mark Rein, az Epic Games elnöke a Kotakunak adott interjújában beszélt az új motorgenerációról. Állítása szerint az Unreal Engine 4.0 olyan nagy teljesítményt igényel, hogy képtelenség a jelenlegi konzolokra és PC-kre optimalizálni.
"Az új Unreal motort azokra a napokra terveztük, amikor már igen erős sokmagos processzoraink lesznek." -- mondta Rein. A technológia tehát minden korábbinál súlyozottabban támaszkodik a CPU-k, elsősorban az egymás mellé zsúfolt magok erőforrásaira. "Addig még sok idő van hátra." -- tette hozzá, és biztosított mindenkit, hogy az Unreal Engine 3.0 még hosszú évekre elegendő lesz.
Rein még 2008-ban nyilatkozta azt a Eurogamernek a motorról, hogy inkább kutatási fázisként él, mint igazi kódként, és hogy a cél a következő konzolgeneráció kihasználása lesz. A váltás 2012-13 fele várható, és az Epicben bízhatunk, hisz az UE 3.0-t is 2004-ben mutatták be először, akkor, amikor még sem Doom 3, sem Half-Life 2 nem volt. Ha tehát van olyan csapat, amelynek tagjai képesek a jövőbe látni, akkor az Epic az.
(A képek a Gears of War 2-ből valók.)
"Az új Unreal motort azokra a napokra terveztük, amikor már igen erős sokmagos processzoraink lesznek." -- mondta Rein. A technológia tehát minden korábbinál súlyozottabban támaszkodik a CPU-k, elsősorban az egymás mellé zsúfolt magok erőforrásaira. "Addig még sok idő van hátra." -- tette hozzá, és biztosított mindenkit, hogy az Unreal Engine 3.0 még hosszú évekre elegendő lesz.
Rein még 2008-ban nyilatkozta azt a Eurogamernek a motorról, hogy inkább kutatási fázisként él, mint igazi kódként, és hogy a cél a következő konzolgeneráció kihasználása lesz. A váltás 2012-13 fele várható, és az Epicben bízhatunk, hisz az UE 3.0-t is 2004-ben mutatták be először, akkor, amikor még sem Doom 3, sem Half-Life 2 nem volt. Ha tehát van olyan csapat, amelynek tagjai képesek a jövőbe látni, akkor az Epic az.
(A képek a Gears of War 2-ből valók.)
Szóval egyáltalán nem mind1.