Mielőtt a tömeg fellázadna ellenem, én nem állok senkinek a pártján - maximum az ésszerűségén. Még az Electronic Arts is úgy nyilatkozik a témában, hogy az oda illő termékeknél bizony nem marhaság, azonban a fantasy szerepjátékokból például illik messzire elkergetni, ha pedig ők ezt mondják, a többiek minden bizonnyal nem rohannak majd fejjel a falnak - még akkor sem, ha sok elemzővállalat ma már azt állítja: játékszoftvert fejleszteni bizony majdhogynem felér egy falnak futással. A költségek emelkednek, azonban a megtérülés egyre inkább bizonytalanabb - a piac telítődik, az új címek egyre kevésbé érdeklik a vásárlókat...

A Valve és az EA után most egy független játékfejlesztő stúdió, a Gearbox jelentette be, hogy üzleti megállapodást kötöttek a Double Fusionnel, egy céggel, amely az "újszerű" reklámozást tartja szem előtt. Így történhet meg, hogy ezentúl nem lepődhetünk meg majd rajta, ha a Half-Life első küldetéslemezével már bizonyított vállalat termékeiben dinamikusan változó hirdetésekbe botlunk. A két cég a sajtóközleményben felváltva ajnározza egymást, azonban egyelőre arról nem tudni, hogy ez konkrétan mit jelent majd nekünk. A régóta várt második világháborús Brothers in Armsban bukkanhatunk majd mai reklámokra? Esetleg a távoli jövőben játszódó Alien-FPS-ben köszönnek vissza az üdítő-, illetve gyorsétterem-reklámok? Minden bizonnyal nem - ekkor azonban felmerül a kérdés, hogy mégis, miben?