Az első BioShock megjelenésekor és most is kisebb problémát okoz, hogyha a felbontást 16:9 vagy 16:10 képarányra váltjuk nem kaptunk nagyobb látóteret, hiszen a grafikusmotor szimplán levágta a 4:3 arányú kép alját. A problémát három éve egy ügyes kezű programozó oldotta meg, ám ezúttal nincs rá szükség, hiszen a fejlesztők már gőzerővel dolgoznak az első patchen.
A 2K embereinek azonban más problémái is vannak: amellett, hogy a játékosok a PC-s verzióból a billentyűzettel és egérrel való kezelés elősegítése miatt kihagyott gamepad támogatás miatt elégedetlenkednek, számos bejelentést kaptak a játék Xbox 360-as verziójával kapcsolatban miszerint a multiplayer játszmák során a játék befagyott és ezáltal játszhatatlanná vált.
Még nem érkezett hír arról, hogy dolgoznának a konzolos javításon, de ahhoz kétség sem fér, hogy értesültek a problémáról.
A 2K embereinek azonban más problémái is vannak: amellett, hogy a játékosok a PC-s verzióból a billentyűzettel és egérrel való kezelés elősegítése miatt kihagyott gamepad támogatás miatt elégedetlenkednek, számos bejelentést kaptak a játék Xbox 360-as verziójával kapcsolatban miszerint a multiplayer játszmák során a játék befagyott és ezáltal játszhatatlanná vált.
Még nem érkezett hír arról, hogy dolgoznának a konzolos javításon, de ahhoz kétség sem fér, hogy értesültek a problémáról.
Az a legrosszabb, hogy mindez, mint ahogy a többi probléma is többnyire, már jelen volt az első játékban