Nagyon rég nem hallottunk már semmit a Prey 2-ről, s ahogy az ilyen esetekben lenni szokott, beindult a találgatás arra vonatkozóan, hogy talán a játék fejlesztését leállították -- van azonban egy másik lehetőség is ilyen helyzetben, mégpedig az, hogy a munkát egy másik, a kiadó által tehetségesebbnek, megbízhatóbbnak, vagy valamilyen más szempontból jobbnak talált csapat kapja meg.
A friss szóbeszéd szerint a Prey 2 már nem a Human Head Studios berkeiben készül, hanem átkerült az Arkane csapatához, amelynek a Dishonoredet köszönhetjük, ám bármennyire is tűnik egyszerűnek ez a fejlesztőcsere, az informátorok szerint kacskaringós úton talált új otthont az évekkel ezelőtt bejelentett folytatás. Az történt, hogy miután 2011-ben a Bethesda és a Human Head között megromlott a kapcsolat, a kiadó sikertelenül próbálta meg lepasszolni a játékot egy partnerének: pár hónapig az Obsidiannál készült a játék, a Rebellion egyszerűen nem vállalta el a projektet, az Arkane pedig ugyan hajlott a dologra, de csak nemrégiben sikerült rávenni őket a munkára.
A texasi csapat nulláról kezdi fejlesztést, végül egy olyan játékot letéve az asztalra, amihez másnak nem volt köze. Ennek nagyon nem örült a csapat egy része, de a felsővezetés azt tanácsolta nekik, hogy felejtsék el a nevet, és tekintsenek úgy a projektre, mint egy System Shock-játékra. A Prey 2 fejlesztése tehát elölről kezdődött, az új megjelenési dátum pedig 2016 -- legalábbis a pletykagépek szerint. Sem a kiadó, sem pedig az említett stúdiók nem kommentálták a hírt.
Prey 2 -- Megjelenés: ismeretlen -- Gépigény: ismeretlen