És hogy miket? A nyílt világot, a harcokat, a véletlenszerű eseményeket, és a javított grafikát. A korábbi játékból visszatérnek karakterek, de természetesen lesznek újonnan toborozható szereplők is, akik elkísérik a játék főhősét hosszú és veszélyes útjára. Josh Sawyer elmondta, hogy a játék újdonságot is fog nyújtani, ugyanakkor nem távolodik el az eddig lefektetett alapoktól.
A kihívás mértéke az egész játék során állítható lesz, bár az Obsidian szakija tudják, hogy ezt egyesek nem szeretik, egyesek pedig igen. "Ha akarod, tudod használni a skálázást, de ha nem, akkor mindent úgy fogsz találni, ahogy azt előre megalkottuk. A tradícionális élményben nagyon-nagyon nehéz kihívások várnak rád, fenéken billenthetnek, aztán visszatérhetsz, hogy felülkerekedj az ellenfeleden." -- közölte Sawyer.
A Pillars of Eternity: Deadfire ha minden igaz, jövő év első felében jelenik meg, így az Obsidiannak év végéig premierdátumot kell mondania. Az előző rész alapján biztos, hogy a Deadfire sem fog csalódást okozni.
Ti mit mondtok?