Theo Sanders, a Ubisoft Ghost Recon sorozatáért felelős producere a Videogamernek mondta el, hogy bár a cég még mindig hisz a Wii U-ban, a Nintendo gépére még 2011-ben bejelentett Ghost Recon Online-t egy időre félretették a kiadónál.
Ennek oka, hogy a csapat a nemrég elstartolt PC-s változatra koncentrál, mely még csak béta fázisban leledzik. Theo szerint fontos a számítógépes játékosok kényeztetése, ami minden bizonnyal a cég új üzleti irányvonalához is közel áll -- a Ubisoft szerint a PC-s warez aránya elég durva, és a platform jövője a free-2-play modell.
Ugyanakkor Sanders úgy véli, a Wii U "nagyon szórakoztató platform" is egyben, és a GRO-s fejlesztőbrigád szeret vele dolgozni, azonban egy online játék elindítása manapság nagyon-nagyon nehéz, és ezért a csapat jobban teszi, ha a már létező PC-s változatra koncentrál.
Ennek oka, hogy a csapat a nemrég elstartolt PC-s változatra koncentrál, mely még csak béta fázisban leledzik. Theo szerint fontos a számítógépes játékosok kényeztetése, ami minden bizonnyal a cég új üzleti irányvonalához is közel áll -- a Ubisoft szerint a PC-s warez aránya elég durva, és a platform jövője a free-2-play modell.
Ugyanakkor Sanders úgy véli, a Wii U "nagyon szórakoztató platform" is egyben, és a GRO-s fejlesztőbrigád szeret vele dolgozni, azonban egy online játék elindítása manapság nagyon-nagyon nehéz, és ezért a csapat jobban teszi, ha a már létező PC-s változatra koncentrál.