- Nagyot bukott az Overkill’s The Walkind Dead
- A fejlesztők a motort sem ismerték
- A kiadó is bajba került miatta
- Konzolokra sem jelenik meg egy ideig
Az Overkill’s The Walkind Dead cudarul elbukott, aminek rengeteg oka van, de úgy tűnik, már az alapokkal sem volt minden rendben. Az Eurogamer cikke alapján ugyanis komoly gondok voltak az Overkill Software-nél. A vezetőség úgymond nem is létezett, más játékokból dobáltak be ötleteket, hogy azokat aztán pár hét múlva megváltoztassák, amire viszont nem adtak időt.
Mindezek tetejében a Starbreeze a 2015-ben megvásárolt Valhalla motort akarta használni, ám az Overkill szerint az egy katasztrófa volt. Lehetetlen volt használni, hiszen még indító fájlja sem volt. 2017-ben aztán feladták a küzdelmet és átálltak az Unreal Engine 4-re. Ezzel egy bökkenő akadt. A csapat 90%-a nem értett hozzá.
„Ha belépsz egy stúdióba, jó esély van rá, hogy a csapat legalább fele ismeri a motort, amivel dolgozik, így fel tudják zárkóztatni a többieket. Ebben az esetben viszont, érzésem szerint, az emberek 10%-a értette meg a motort. A maradék 90% eme emberek nyakán lógott, vagy online nézett utána a dolgoknak. Szóval a tutorialt használva próbáltunk meg játékot készíteni. Rossz volt” – mondta az egyik fejlesztő. Ezek után nem csoda, hogy az Overkill’s The Walkind Dead nem sikerült túl jól.