Sokak bánatára a legutóbbi Need for Speedből kimaradt a driftelés lehetősége —, de szerencsére a Shiftben már visszatér, és nem is akármilyen formában, ugyanis a Falken csapat világbajnok pilótáját, az ifjabb Vaughn Gittint kérték fel, hogy segítsen a játékmód tökéletessé alakításában, ő pedig segített is. Elmondása szerint több mint száz órát töltött a fizikai rendszerért felelős fejlesztővel, akivel megbeszélték, hogy a kocsinak hogyan kell viselkednie egy-egy kanyarban, plusz a Slightly Mad Studios emberei arról is gondoskodtak, hogy a gépeink beállítása komoly szerepet játsszon a futamok során. A felfüggesztés, a gumik és a lóerők száma mind-mind nagyon fontos — de ez nem meglepő, hiszen a srácok a szimulátorvonalat célozták meg a játékukkal, amit mi már nagyon várunk.
NFS: Shift -- lesz drift!
A Slightly Mad Studios ma hivatalosan bejelentette: a Need for Seed: Shiftben lesz egy részletesen kiépített drift mód is.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Need for Speed: SHIFT megjelenés:
2009. szeptember 17.
Need for Speed: SHIFT gépigény:
CPU: 3200 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 10 GB
Van külsőből 1,vagy 2 nézet,motorháztető,volán mögötti.
Már egy ideje a Gamersyde-on fel van tüntetve.
Viszont azt ismét megjegyzem, idézve saját magamat, hogy a sok koca játékos ha ennyire sír, akkor játszon Burnout-tal. Ha szerintük az underground 2/carbon volt az utolsó nfs, akkor én simán mondhatom, a high stakes volt az. Változtatni pedig ugyanúgy kell, mint ahogy változtatott az underground, mert ugyanazt a "szart", még az ea-nak se lehet minden évben eladni.
A drift meg mindig is egy mód volt (a gridben is), mert külön segítség kell hozzá, mert anélkül az átlag játékos - beleértve magamat is, hiába játszok már pár éve szimulátorokkal - nem tudna egy susulykakört rendesen megcsinálni. Az LFS drift ligákban pl. ugyanazok a körülmények, vannak, mint egy rendes körverseny alatt, aztán driftelj, ha tudsz.
Ez egy komolyabbra vett arcade játék, ami a grid által kitaposott utat követi. Nem lehet padlógázzal végig baromkodni az egész játékot, de azért gamepaddel is lehet irányítani. Én erre számítok, aki meg másra az meg elégedetlenkedhet, ha majd megjelenik.
A határidőtől ebben az esetben annyira nem félek, de amúgy az EA-nak ez tényleg elég szörnyű szokása, elég csak az F1 Challenge-re gondolni, hogy az mennyire befejezetlen volt... (pedig mennyi lehetőség rejlett benne...)
Egyébként, nem játszottam velük, csak videókat láttam belőlük, de szerintem ez a játék leginkább a GT5-re és a Forza 3-ra hasonlít. Persze kevesebb autóval (viszont azok milyenek!).
A Shift hát vannak kétségeim hogy NFS nével menyire lesz befuto bár én vevő leszek rá. A grafika meg nem GRID-hez hasonlít hanem szerintem jobb. A fízika is jobb igy első ránézésre de majd kiderül. A driftnek szívem szerint örülők régi nagy kedvencem. És nem kontrolerel lesz nagy feladat driftelni majd hanem kormányal, valoszinűleg sokkal nehezebb lesz.
Egybe reménykedek, remélem a srácok tudnak optimalizálni és nem rontják el azal hogy atom erőmű kell hozzá.
Az EA meg nevetséges azal hogy mindent határidőre akkar elkészíteni, inkább tartson tovább egy kicsit a fejlesztés és akkor jobb lesz. Meg ha nem a határidő lenne a fontos akkor jóbb játékaik lennének és több lenne rájuk a vevő.
Azért sok sikert nekik remélem sikerűl összehozni egy jó kis NFS-t. Bár egy MW szerű Underground-ositott NFS-nek jobban őrülnék.
Már régóta fejlesztik a srácok, csak most ragasztották rá az NFS címkét. Akik eddig kipróbálták azt mondták jó, szóval bizakodóak lehetünk joggal! Személy szerint alig várom a demót. Az első NFS a Porsche Unleashed óta ami igazán érdekel...
A kocsik fizikája egyáltalán nem tűnik rossznak! És pláne nem GRID-esnek. Ott sokkal nagyobb tempókkal lehet kanyarodni! Az, hogy a srác egyet rántott a kontrolleren azt kész, annak megvan a jó oka. Ha normálisan akarsz befordulni akkor finomabb kormányzás szükséges valóban, de ha driftelni akarsz, akkor azért valahogy el kell indítani a kocsi hátulját... (pláne ha alapbeállításon van a kocsi, az utcai autók ugyanis alaphelyzetben általában alulkormányzottak)
GTR 2 ugyan nekem pont nincs meg, de az összes többi Simbin játék megvan, és mindegyikben lehet driftelni, még úgy is ha nem direkt arra van beállítva a kocsi...
A.) Abbahagyja a sorozatot és nem piszkitja be az NFS emlékét.
B.) Észheztér és inkább tisztességes játékot fejleszt nem határidöre, henem mindent beleadva egy igazán jo játékért.
Egyébként örülök, hogy visszatér a drift, nem is értem miért vették ki az Undercover-ből... (mondjuk attól nem lett volna jobb az se).