A mai nap nem a Dead Space 3 rajongóké, hisz ez már a harmadik megosztó jellegű hír a játékkal kapcsolatban. Először a Mass Effectből importált N7-es páncél csapta ki a biztosítékot pár fanatikusnál, majd kiszivárgott, hogy a fegyverek nemcsak a játékban talált tárgyak segítségével lesznek fejleszthetők, de valós pénz befizetésével is erősíthetjük őket.
Nos, ha ez még nem lett volna elég egy kellemetlen fintorhoz, íme egy újabb rúgás a gyomrunkba: a Dead Space 3 PC-s változata az ég világon semmivel sem lesz jobb a konzolos portoknál. Persze, a felbontás emelhető lesz, és nyilván kapunk néhány grafikus opciót, de DirectX 11-es effektek nem lesznek, és a textúrák sem élesebbek PC-n, mint a sokéves játékgépeken. Összefoglalva: a bivalyerős játék-PC-ink az égvilágon semmilyen előnnyel nem járnak a Visceral akció-horrorjában.
Ez persze nem kifejezetten rossz hír, hisz maga a játékmenet a kipróbált demó alapján nagyon rendben van, és tulajdonképpen a látványvilág is biztató, köszönhetően a Visceral Games tehetséges grafikusainak. Ugyanakkor tény, hogy örültünk volna neki, ha legalább a textúrák felbontását feltornásszák, hisz egy PC sokkal erősebb, mint bármelyik most kapható konzol.
Nos, ha ez még nem lett volna elég egy kellemetlen fintorhoz, íme egy újabb rúgás a gyomrunkba: a Dead Space 3 PC-s változata az ég világon semmivel sem lesz jobb a konzolos portoknál. Persze, a felbontás emelhető lesz, és nyilván kapunk néhány grafikus opciót, de DirectX 11-es effektek nem lesznek, és a textúrák sem élesebbek PC-n, mint a sokéves játékgépeken. Összefoglalva: a bivalyerős játék-PC-ink az égvilágon semmilyen előnnyel nem járnak a Visceral akció-horrorjában.
Ez persze nem kifejezetten rossz hír, hisz maga a játékmenet a kipróbált demó alapján nagyon rendben van, és tulajdonképpen a látványvilág is biztató, köszönhetően a Visceral Games tehetséges grafikusainak. Ugyanakkor tény, hogy örültünk volna neki, ha legalább a textúrák felbontását feltornásszák, hisz egy PC sokkal erősebb, mint bármelyik most kapható konzol.
De még mindig azon nevetek, és kinevetem azt a fószert aki ide írta hogy nem ad ki érte pénzt, mert nincs benne dx11....van vagy 13 éves az biztos....
Megveszem a játékot tízen-ezer forintért és még utána perkáljak dolgokért? Szép! Éljen a kapzsiság! Akkor legyen Free2Play! Úgy azért más lenne a helyzet!
petikeeee: "csakhogy a PS3 még mindig több pénzt hoz a fejlesztõknél." - ember, őszintén kinem szarja el magasról???? Úristen, ilyet valaki komolyan ír le? Amúgy ezzel a hírrel legalább megtudtam, hogy nem szaladunk neki fejjel a falnak, az is biztos. Aki érti úgy is tudja mire gondolok.
Off, pont elöbb írtam amúgy, hogy DX11 azért látható változást is hoz, csak ki kéne használni.
Sajnos a demóról készült gurus videóban jól látható, hogy a textúrák egyenesen ocsmányak lesznek. Erre bizony fel kell készülni, és akkor nem lesz nagy csalódás. A játékmenet és a sztori meg remélhetőleg megüti majd a szokásos szintet, és akkor nem lesz gáz.
Más tészta viszont, hogy sok játéknál nem annyira a grafika a lényeg, nem baj ha szép, de ugyse amiatt veszi meg az ember.
Kiváncsi lennék, hány ember veszi a grafikája miatt a Dead Space-t. Totál felesleg itt a grafikán balhézni.
Itt a profit a lényeg, nem a DX11-es VGA kihasználtsága... ez utóbbi teljesen felesleges, mert az AMD-n + Nvidián, meg pár fejlesztõn kívül mindenki leszarja...
Viszont abban reménykedem, hogy az engine-t nem cap-elik 30FPS-re, mert a legtöbb játéknál nekem speciel nagyon bántja a szemem. (pl.: L.A. Noire átvezetőinél folyamatosan olyan érzésem volt, mintha akadna)