Nem mondom, hogy nincs meg az esély arra, hogy a Need for Speed széria régi nagy fényében tündököljön -- vagyis hozni tudja a zseniális harmadik és a tökéletes negyedik rész hangulatát --, azonban azt már látatlanban megállapítom, hogy a messiás nem az Undercover lesz majd. Az EA KETTŐ évig fejlesztett szappantartó-csúsztató adrenalindús látványjátékában immáron végigizgulhatunk egy történetet, miközben rendőrök próbálnak meg elkapni, hihetetlen fejlett mesterséges intelligenciával. A többiről már írtunk ezerszer, így maradék csak a legfontosabb: kész az arany, még az ünnepi szezon előtt lehet rávetni magát annak, aki szereti ezt a stílust.
Need for Speed Undercover aranylemezen!
Világrekord fejlesztési idő után -- a fiúknak nem is egy, de rögtön két esztendő állt rendelkezésükre! -- aranylemezre került a Need for Szap... bocsánat, Speed: Undercover...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Need for Speed: Undercover megjelenés:
2008. november 21.
Need for Speed: Undercover gépigény:
CPU: 3000 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 6 GB
liathas: Nem lesz demó!
Lehetne jobb is, de nincs... ez a szerencséjük, olyan NFS már úgysem lesz, mint régen volt
Komolyan mondom, eddig a Hot Pursuit 1/2, az Underground 1, és a Most Wanted jött be igazából, mégpedig azért, mert mindegyiknek más hangulata volt.
Míg a HP igazi kulák lopótökagyerek érzését keltette bennem, aki bátran meghághat minden szabályt (mert Ő gazdag ugye ), addig az Underground már nem annyira arcos, inkább kemény-legény stílusa, és éjszakai látványvilága volt az, ami lekötötte a figyelmemet. Az MW már csak hab volt a tortán, és az előbb említett részek keverékeként, tovább borzolta az idegeimet!
Én úgy tekintek az Undercoverre, hogy az egy remekbeszabott MW2, és szerintem ez így jó ahogy van! Elvégre ami egyszer bevált, azt miért ne lehetne továbbcsiszolni?
Az UnderCover szerintem (hiába fejlesztették dupla annyi ideig) a sorozat egyik leggyengébb része lesz. A környezet nagyon mű, steril hatást kelt a videók alapján. A törésmodell sem nagyon változott. Az, hogy lesz történet az dicséretes, de szerintem ez huszadrangú egy autós járéknál. Például nézzük a TDU-t: semmi történet, mégis fantasztikus lett az alkotás.
majd néhány hivatalos értékelés után lehet leszedem a demot...
Ha ez a rész sem jön be (mint az előző 2) akkor a további NFS-részek hidegen fognak hagyni.
Szerintem a prostreet is jó volt, de lehet hogy ha nem ned for sped néven adták volna ki akkor lehet sokakaknak tetszet volna...