Bár a GTA 6-ról hébe-hóba kapunk némi kiszivárgott információt, a napokban előállt egy tag, aki állítása szerint látott néhány órányi Grand Theft Auto 6 gameplay-felvételt egy stúdióban a tavalyi teszt-buildből. Azt eddig is tudtuk, hogy a GTA 6 dinamikusan változó időjárás-rendszert fog alkalmazni, hiszen ez már a korábbi részekben is így volt, viszont a szivárogtató állítása szerint a legújabb epizóddal a Rockstar hatalmasat ugrik előre. A pletykák szerint a játék olyan funkciókat kínál majd, mint a realisztikus időjárás és a hihetetlenül részletes környezet, a cél pedig az, hogy egy minden eddiginél élethűbb, a realizmust előtérbe helyező alkotást kapjunk.
- The world feels very alive, as nearly everything has a physical place, even debris and litter of all kinds
— GTA 6 Countdown ⏳ (@GTAVI_Countdown) January 17, 2025
- The game is breathtaking and feels truly next-gen with a real jump in graphics compared to RDR2
- Storms and hurricanes feel real with wind moving poles and road signs… pic.twitter.com/q3xwz2OL9z
A szivárogtató posztja szerint a viharok és random kialakuló hurrikánok valóságosnak tűnnek majd a játékban, hiszen a szél mozgatja majd az oszlopokat, az útjelző táblákat, és az NPC-k elveszítik az egyensúlyukat és fedezékbe menekülnek. A világ sokkal élőbbnek fog tűnni, a szeméttől kezdve a törmelékig mindennek fizikai jelenléte lesz, így a játékosok számára valósághűbb lesz az élmény. Nyilván ezeket az információkat nem kell készpénznek venni, de benne van a pakliban, hogy igaznak bizonyulnak. Pláne ha azt nézzük, hogy a Red Dead Redemption 2-ben mennyire élethűen alkotta meg a Rockstar a viharokat.