Bár a GTA 6-ról hébe-hóba kapunk némi kiszivárgott információt, a napokban előállt egy tag, aki állítása szerint látott néhány órányi Grand Theft Auto 6 gameplay-felvételt egy stúdióban a tavalyi teszt-buildből. Azt eddig is tudtuk, hogy a GTA 6 dinamikusan változó időjárás-rendszert fog alkalmazni, hiszen ez már a korábbi részekben is így volt, viszont a szivárogtató állítása szerint a legújabb epizóddal a Rockstar hatalmasat ugrik előre. A pletykák szerint a játék olyan funkciókat kínál majd, mint a realisztikus időjárás és a hihetetlenül részletes környezet, a cél pedig az, hogy egy minden eddiginél élethűbb, a realizmust előtérbe helyező alkotást kapjunk.

A szivárogtató posztja szerint a viharok és random kialakuló hurrikánok valóságosnak tűnnek majd a játékban, hiszen a szél mozgatja majd az oszlopokat, az útjelző táblákat, és az NPC-k elveszítik az egyensúlyukat és fedezékbe menekülnek. A világ sokkal élőbbnek fog tűnni, a szeméttől kezdve a törmelékig mindennek fizikai jelenléte lesz, így a játékosok számára valósághűbb lesz az élmény. Nyilván ezeket az információkat nem kell készpénznek venni, de benne van a pakliban, hogy igaznak bizonyulnak. Pláne ha azt nézzük, hogy a Red Dead Redemption 2-ben mennyire élethűen alkotta meg a Rockstar a viharokat.