- Nagyon népszerű lett a GTA Online
- Karácsonykor rekord dőlt
- Minden addiginál többen játszottak az ünnep alatt
- A bevétel is nagyszerű
- Mindez azt jelenti, hogy nem várható singleplayer DLC
- GTA 5 Online teszt
- PC
- XBOX 360
- XBOX One
- PS3
- PS4
A GTA 5 megjelenése óta a Rockstar kiemelten nagy figyelmet fordít a játék multiplayer módjára, és habár a csalókkal sokszor meggyűlik a baja az egyszeri virtuális gengszternek, tartalomhiányra senkinek sem lehet panasza. A premier óta gyakorlatilag egymást érik az újdonságok, méghozzá mindegyik ingyen: kocsikat, fegyvereket, sőt, új játékmódokat is kaptunk ilyen módon, a játékosok pedig imádják ezt a törődést.
A Take-Two friss gazdasági jelentéséből kiderült, hogy a karácsonyi időszakban minden addiginál többen választották kikapcsolódásképpen a GTA 5 multiplayer lehetőségét, egyúttal pedig rekordméretű bevételt számoltak. A pontos számok nem derültek ki, de azt nyugodtan elmondhatjuk, hogy:
KARÁCSONYKOR NAGYON SOKAN JÁTSZOTTAK ÉS KÖLTÖTTÉK A PÉNZÜKET a GTA ONLINE-BAN.
A GTA Online a várakozásokat meghaladó sikere azt jelenti, hogy a kiadó változtatott az előrejelzésén, és immáron 400 millió helyett 450 millió bevételre számítanak az elkövetkezendő évben. Ez azt is jelenti, hogy a jövőben még nagyobb hangsúlyt fektetnek a program ilyen módon való támogatására, ennek egyenes következménye pedig, hogy
VALÓSZÍNŰLEG NEM LESZ SEMMILYEN SINGLEPLAYER TARTALOM.
A játék megjelenése előtt még úgy volt, hogy a szólista tartalom is bővülni fog, erről azonban konkrét információk sosem jöttek, a csapat és a kiadó is csak hallgatott. A remény egyedül pár kiszivárgott részlet, és a Michaelt alakító színész képei tartják életben, de talán a legtöbb rajongó már kezd beletörődni abba, hogy a multi kapja a főszerepet.
Halló, Rockstar? Mikor kapok újra szerepet? Ha-halló? Letették…
1. Nincs SSD-m lassú minden egyes csatlakozás, küldetés elindítás.
2. Sok a csaló
3. Haverokkal jó játszani, nekem nincsenek gamer haverjaim :)
2. Mikor játszottál utoljára? Mert hogy az utóbbi néhány hétben megritkultak az hót ziher. Utóbbi időben szinte minden nap játszottam/játszok is naponta többször, szóval tudom miről beszélek. :) Ha olyan dolgaid vannak, akkor privát lobbyban játssz, kevesebbet is tölt a játék, és 100%, hogy nem futsz bele csalóba.
Tehát számomra a single csalódás lett, persze hazudnék ha azt mondanám nem jó a játék, mert nagyon is az. Csak számomra kevés, többet vártam volna az előző részek fényében. Viszont az Online jó lett, persze bizonyos szempontból a IV multija szórakoztatóbb volt, ami annak köszönhető, hogy nem voltak kötöttségek, de a GTA Online is élvezetes. Az egyetlen komoly negatívuma, hogy minden nevetségesen drága, de tudjuk, hogy ez azért van, ogy el tudják adni a SharkCardokat....
A single player is visszavonzana olyan játékosokat akik kicsit beleuntak a játékba, de lehet újra körül néznének az Online módba is, ami plusz költekezésre is okot adhat.
Illetve akár az Online Módot is támogathatnák nagyobb léptékű DLC-vel. Pl újabb Heist módokkal. vagy ki tudja. egy rendes barinstorming biztos feltárna olyan lehetőségeket amik tovább növelhetnék az árbevételt a népes táborra alapozva.
Az engine kész van, egy DLC mindenképp kisebb méretű munkát igényel, nem hiszem hogy nem találnak olyat akit dolgoztathatnának.
60 millió körül jár a kiszállított korongok száma, ha egy 10 eurós DLC-t csak a játékosok 20% vesz meg az mennyibe is fájna? Persze olcsóbb pár skint betenni a játékba és nézni a felkúszó számokat.
Szánalmas bullshitelés, köszönjük.
60 millió körül jár a kiszállított korongok száma, ha egy 10 eurós DLC-t csak a játékosok 20% vesz meg az mennyibe is fájna? Persze olcsóbb pár skint betenni a játékba és nézni a felkúszó számokat.
Szánalmas bullshitelés, köszönjük.
1. Nincs SSD-m lassú minden egyes csatlakozás, küldetés elindítás.
2. Sok a csaló
3. Haverokkal jó játszani, nekem nincsenek gamer haverjaim :)