Az EDGE magazin legfrissebb számában új információk láttak napvilágot a játékról, s ezek szerint a történet nyolc évvel a második rész eseményei után veszi fel a fonalat, mikor Max otthagyta a New York-i rendőrség kötelékét, és új életet kezdve Dél-Amerika egyik legveszélyesebb városába, Sao Paulóba utazott, ahol sütkérezés és koktélok szürcsölgetése helyett testőri állást vállalt el.
Kalandunk kezdetén hősünknek még megvan a dús hajkoronája, ám ahogy sűrűsödnek az események, és lesznek egyre veszélyesebbek a tűzpárbajok, illetve miután egyre komolyabb alkohol- és gyógyszerfüggő lesz Max, úgy alakul át az első képeken látott Bruce Willis imitátorrá.
A játékban természetesen továbbra is a Bullet Time lesz a legjobb barátunk, (a magazin beszámolója szerint ez gyönyörű vizuális élményt nyújt), s ismerve a Rockstar TPS-ek terén mutatott profizmusát, a normál játékmenettel sem lehet problémánk, már csak azért sem, hiszen a formulát rombolható tárgyakkal, falakkal és fedezékrendszerrel, illetve multiplayer móddal frissítették fel a fejlesztők, így az igazán fontos kérdések a történettel és stílussal kapcsolatosak.
Azt sajnos még továbbra sem tudjuk, hogy pontosan miért és miként keveredett délre kedvenc ballonkabátos nyomozónk, az azonban már korábban kiderült, hogy a fejlesztést végző, a Rockstar vancouveri, torontói, New England-i és londoni stúdióiból összeállított csapat a környezet ellenére szeretné megőrizni a film noire hangulatot, így Max monológjai -- melyeket ismét James McCafferty mond fel -- a helyén vannak, ahogy a fejezeteket összekötő, ezúttal a játék motorjával és McCafferty színészi munkájával készült mozgó képregények is. Ezen stíluseszközök használatával azonban még nem garantált az a komor hangulat, amint úgy megszerettünk, így természetesen érthető a játékosok kitartó szkepticizmusa, hiszen mégiscsak radikális változáson esett át a sorozat. Talán majd az első videó és a további információk eloszlatják a kételyeket...
Kalandunk kezdetén hősünknek még megvan a dús hajkoronája, ám ahogy sűrűsödnek az események, és lesznek egyre veszélyesebbek a tűzpárbajok, illetve miután egyre komolyabb alkohol- és gyógyszerfüggő lesz Max, úgy alakul át az első képeken látott Bruce Willis imitátorrá.
A játékban természetesen továbbra is a Bullet Time lesz a legjobb barátunk, (a magazin beszámolója szerint ez gyönyörű vizuális élményt nyújt), s ismerve a Rockstar TPS-ek terén mutatott profizmusát, a normál játékmenettel sem lehet problémánk, már csak azért sem, hiszen a formulát rombolható tárgyakkal, falakkal és fedezékrendszerrel, illetve multiplayer móddal frissítették fel a fejlesztők, így az igazán fontos kérdések a történettel és stílussal kapcsolatosak.
Azt sajnos még továbbra sem tudjuk, hogy pontosan miért és miként keveredett délre kedvenc ballonkabátos nyomozónk, az azonban már korábban kiderült, hogy a fejlesztést végző, a Rockstar vancouveri, torontói, New England-i és londoni stúdióiból összeállított csapat a környezet ellenére szeretné megőrizni a film noire hangulatot, így Max monológjai -- melyeket ismét James McCafferty mond fel -- a helyén vannak, ahogy a fejezeteket összekötő, ezúttal a játék motorjával és McCafferty színészi munkájával készült mozgó képregények is. Ezen stíluseszközök használatával azonban még nem garantált az a komor hangulat, amint úgy megszerettünk, így természetesen érthető a játékosok kitartó szkepticizmusa, hiszen mégiscsak radikális változáson esett át a sorozat. Talán majd az első videó és a további információk eloszlatják a kételyeket...
Nekem például a hangulat a lényeg, amit újításokkal együtt is meg lehet tartani. Szerintem jó játék lesz, nem is gondoltam másként eddig sem, csak ezek a képek (bár igaz, hogy elég régóta ezeket nézegetjük, lehet azóta változott... ) egyáltalán nem azt a feelinget adják, amiért én a játékot megszerettem.
Amugy meg a Rockstar számomra legjobb képessége a karakterek irdatlan jól megformált személyisége, ezzel sose volt gondjuk, szóval már ez elvinne a hátán egy supermario szintü játékot is, most kiadva Amugy majd akkor kell hőbörögni, ha megjelent és tényleg gyenge lesz. Ráadásul Brazília csöppet kegyetlenebb mint a Nagy Alma, és a mediterrán környezettől függetlenül simn hozni fogják a szintet. Én nagyon bízom benne, az előző részei is viszik a pálmát, és remélem az új nyomozós játékukkal is meglepik majd a pc-seket 1-2 éven belül.
Igen,nekem is tetszett az első két játék, hangulatra, meg mindenre, de most komolyan, jó az, ha mindig ugyanazt nyomják le az ember torkán? Akkor meg az a gond.. Nem árt néha újítani.
Teszem azt mittudomén az első Tomb Raider dzsungelben játszódott,meg a második is (nem tudom,nem játszottam velük,csak egy példa akar lenni), és a többiben már van változatosabb környezet, akkor az már rossz??
Ez a "bőrkabát és New York nélkül ez nem Max Payne hanem Bruce Willis" duma rohadt fárasztó.. Ti ugyanazt a ruhát hordjátok mint 10 évvel ezelőtt? Ti nem (fogtok) megkopaszodni? Ti soha nem hagyjátok el a várost, ahol éltek?
Akinek nem tetszik, nem kell vele játszani.
Én meg nagyon várom, mert biztos, hogy ütni fog, ennél jobban csak a Spec Ops: The Line-t várom..