Nos úgy néz ki, konzolokra is hasonló látványt tud produkálni a Crytek, mint PC-re, legalábbis az első videó alapján biztosan, itt a bizonyíték!
 


A Cryengine 3 nem sokban tér el elődjétől, viszont konzolokhoz képest elég sokat sikerült kihozniuk a bennük rejlő erőforrásokból. A grafika csodaszép, talán itt-ott nem olyan részletes, mint a Cryengine 2-ben, de a shadereken látszódik a fejlődés, a fű gyönyörűen tükröződik, a növényzet reálisan megtöri a fényeket, az árnyékok pedig rátesznek mind erre a látvány-orgiára egy lapáttal. A fizikai motor ereje ismét megmutatkozik, hasonlóan pusztítható a környezet, a különböző lemezekből összetákolt kéglik robbanás hatására reálisan szanaszét repülnek, úgyhogy korrekt munka könyvelhető el e téren is. Eloszlatnám azon kételyeket, melyek szerint ezt a motort várták a 2012-re becsült next-gen konzolokhoz, de erről még szó sincs, egyrészt mivel az a dátum odébb van, másfelől pedig egy konzolos és optimalizáltabb Cryengine 2-ről beszélünk. Talán már ez a motor fog futni a Crytek következő alkotása alatt, ami lehet, hogy a már nemrégiben lefoglalt 'Warface' nevet fogja viselni.