A napokban aranylemezre került a Mirror’s Edge, azaz most már gőzerővel dolgoznak a sokszorosítóüzemek azon, hogy megfelelő mennyiségű lemezzel álljanak elő a vásárlók hadainak. A konzolos társaink már november 14-től kalandozhatnak Faith-szel, és ha lehet hinni Manuel Llanesnek (EA DICE), akkor mindezt 12 óráig fogják csinálni, ami akár több és kevesebb is lehet attól függően, hogy ki mennyit szöszöl egy pályán. Ami pedig a PC-s társadalmat illeti, a DICE szerint nekünk egészen 2009 januárjáig kell várnunk -- de legalább most már tudunk egy hozzávetőleges megjelenési dátumot.
A játék első ránézésre -- és másodikra is – jónak és egyedinek tűnik, hiszen ha emlékeim ne csalnak, nem igen volt olyan játék, ami parkour, azaz szabadfutók szemszögéből játszódott volna (kommentben ezt lehet cáfolni). Mint már tudjuk, a főhősnőnk a csinos Faith lesz, aki háztetőről háztetőre szállítja az értékes információkat, miközben megpróbálja tisztázni a gyilkossággal vádolt testvérét. Faith munkáját két különleges képessége segíti: az egyik a Runner Vision, ami megkönnyíti, hogy kiválassza a helyes utat, és a Reaction Time, ami pedig lelassítja az időt. A játékban lesz jó pár lőfegyver, de nem lesz létfontosságú a használatuk, nélkülük is jól elboldogulunk, sőt több gond lesz velük, mint nélkülük. Azonban ez a megoldás a híres játéktervezőnek, CliffyB-nek nem nyerte el a tetszését, szerinte több lövöldözés kellene a játékba.
A játék első ránézésre -- és másodikra is – jónak és egyedinek tűnik, hiszen ha emlékeim ne csalnak, nem igen volt olyan játék, ami parkour, azaz szabadfutók szemszögéből játszódott volna (kommentben ezt lehet cáfolni). Mint már tudjuk, a főhősnőnk a csinos Faith lesz, aki háztetőről háztetőre szállítja az értékes információkat, miközben megpróbálja tisztázni a gyilkossággal vádolt testvérét. Faith munkáját két különleges képessége segíti: az egyik a Runner Vision, ami megkönnyíti, hogy kiválassza a helyes utat, és a Reaction Time, ami pedig lelassítja az időt. A játékban lesz jó pár lőfegyver, de nem lesz létfontosságú a használatuk, nélkülük is jól elboldogulunk, sőt több gond lesz velük, mint nélkülük. Azonban ez a megoldás a híres játéktervezőnek, CliffyB-nek nem nyerte el a tetszését, szerinte több lövöldözés kellene a játékba.
jah, és vki kérdezte, hogy kiktől szedték a mozdulatokat...
http://www.gametrailers.com/player/40893.html
tessék
És mire jön, addigra talán lesz pénzem is rá.
Felírjuk és várunk Hamar elröpül majd ez a kis idő.
Lisa Miskovsky - Still Alive (Armand Van Helden Mix)
Szerintem épp ez ad hangulatot az egészhez....
Zola2000, heh... már akinek nekünk PCseknek több
Egyébként jó game lehet.Várom.