Mint nemrég tőlünk is értesülhettetek róla, PC-re is meg fog jelenni az Epic Mickey 2 -- sőt, minden nagyobb platform kap belőle, így egyre érthetetlenebb, hogy miért a Wii-s változat az alap, miért nem a technikailag jóval fejlettebb Xbox 360-ra vagy PS3-ra készül verzió. Nos, Warren Spector szerint erre egyszerű a válasz:
"Nem akartam 700 fős csapatot építeni, az embereimnek pedig Wii-ről vannak tapasztalataik. Szóval ez a két fő oka a dolognak. Tovább nem hiszek benne, hogy minden platformnak külön játékra van szüksége. Megvan az élmény, amit közvetíteni szeretnénk, megvan a sztori." -- mondta a híres tervező a Eurogamernek.
Hozzátette továbbá, hogy bár saját maga nem foglalkozik a többi platformmal, a portokért felelős csapatok ötleteit mindig szívesen fogadja, és ha valaki konstruktív, kivitelezhető dologgal áll elő, akkor az helyet kap a különböző változatokban. Reméljük, a PC-s verzió is profitál a cég hozzáállásából.
"Nem akartam 700 fős csapatot építeni, az embereimnek pedig Wii-ről vannak tapasztalataik. Szóval ez a két fő oka a dolognak. Tovább nem hiszek benne, hogy minden platformnak külön játékra van szüksége. Megvan az élmény, amit közvetíteni szeretnénk, megvan a sztori." -- mondta a híres tervező a Eurogamernek.
Hozzátette továbbá, hogy bár saját maga nem foglalkozik a többi platformmal, a portokért felelős csapatok ötleteit mindig szívesen fogadja, és ha valaki konstruktív, kivitelezhető dologgal áll elő, akkor az helyet kap a különböző változatokban. Reméljük, a PC-s verzió is profitál a cég hozzáállásából.