A Pandemic Studios jóval a teljes játék megjelenése után adta ki a Marcenaries 2 kipróbálható verzióját, de hogy ez miért így történt, arról csak találgatni tudunk -- a tippem szerint azért, hogy csak a teljes játék fejlesztésre és csinosítgatásra koncentráljanak a készítők.
A demó kissé nagy, közel 1,6 GB-os mérete ellenére csak egy küldetést teljesíthetünk, és a bejárható terület is korlátozva van, de ezen hátrányosságok ellensúlyozására a fejlesztők jó pár fegyvert és járművet bíznak ránk, sőt még légitámadást is hívhatunk, hogy maximálisan kiélhessük rombolási vágyunkat -- elvégre a nagy robbanásokról és az akcióról szól a játék.
A demó kissé nagy, közel 1,6 GB-os mérete ellenére csak egy küldetést teljesíthetünk, és a bejárható terület is korlátozva van, de ezen hátrányosságok ellensúlyozására a fejlesztők jó pár fegyvert és járművet bíznak ránk, sőt még légitámadást is hívhatunk, hogy maximálisan kiélhessük rombolási vágyunkat -- elvégre a nagy robbanásokról és az akcióról szól a játék.
Nekem sokkal inkább azzal van bajom, hogy az egész játék egy unalmas, lapos szar. Az alap jó lenne, és tökös dolog ez a zsoldosság, de bődületesen amatőr az egész megvalósítás. Mondjuk a Battlefront-ok után nem is vártam túl sokat a Pandemictől, de az első részre sokan verték a Mercenaries-nál a dobokat.
Az rendben van, hogy megyek előre és lövök - Painkillerben is ezt csináltam, meg a GTA-knál is végülis. De hol a HANGULAT? Szól valami gagyi fos zene játék közben, ordibálnak az idétlen ellenfelek, és látok egy komplett idiótát, akit irányítok. Ez lapos, mint állat.
Ha a demo ilyen ócska, akkor vajon milyen lehet a fullgame? Pedig én tényleg vártam e játékot, a szándék meg volt bennem. De úgy látszik, elmarad a zúzás....
Optimalizálatlanság FTW emberek!
A főszereplő egy esszól, az M.I. állítólag hülye, de lehet benne pusztítani - az meg FUN. Úgyhogy már jön is le.
Amúgy is ritkák mostanában a demók "blockbuster" játékokból, legalább ebből méltóztattak csinálni egyet.