Az EA egy hatalmas játékcég, és mint ilyen, nyilván sok, tipikusan multikra jellemző marhaságra és szemétségre hajlamos, de azért az mégis csak túlzás, hogy egymás után kétszer választották meg az Egyesült Államok legrosszabb vállalatának. A Consumerist nevű portál internetes szavazásán ugyanis annak ellenére is "győzött" a kanadai gyökerekkel rendelkező gigakiadó, hogy rengeteg olyan cég is létezik az USA területén, ami fegyvereket, mérgeket állít elő, és közvetve emberek millióinak haláláért vagy nyomorúságáért felel. Hát csoda, hogy az új vezérigazgató, Andrew Wilson megunta a szopórollert?
Wilson a Kotakunak adott interjút, amiben természetesen a hírhedt kitüntetés is szóba került. Elmondta, hogy az új üzletfilozófiájuk szerint olyan terméket kell előállítaniuk, amit megvásárolva a vevő úgy érzi, meglopta az EA-t -- oké, ez a marketingduma még nekünk is nyálas, lassan alig bírjuk felszárítani a monitorból csurgó rózsaszín taknyot.
Hozzátette ugyanakkor, hogy bár személy szerint nem hiszi, hogy az EA lenne Amerika legrosszabb cége, tény, hogy ezzel a szavazással a vásárlók üzennek a kiadónak. El akarják mondani, hogy nincsenek megelégedve, így Wilson és csapata úgy döntöttek, mindent megtesznek azért, hogy jövőre ne nyerjék el a díjat (bízzunk benne, hogy ennek érdekében nem gyújtják fel egy konkurens cég irodáját sem). Peter Moore-ral és a többi agyassal arra jutottak, hogy az online pass rossz ötlet volt, most pedig épp megszülik a második nagy felismerést, hátha egy nap leesik nekik a tantusz, hogy ugyan miért fintorog olyan sok ember az EA logója láttán.
Bár fent "kicsit" rosszmájúak voltunk, azért dicséretes, hogy Andrew nem rögtön emberek ezreinek kirúgásával kezdi vezérigazgatói karrierjét. Kérdés, hogy mennyire gondolják komolyan a változtatásokat, vagy ami még fontosabb: mennyire értik meg azokat az embereket, akikből élnek.
Nem az ea készíti a játékokat, az csak a fejlesztőkre telepszik mint valami undorító parazita, a dilettáns elgondolásaival együtt ami fertőzi a produktumot. Csak a csapatok érdeme, hogy ennek ellenére olyanokat alkotnak, ami még így is érdekli az embereket.
Mert miért ? :/
Mert az EA-nál nem bánnak jól az emberrel, szar a fizetés, és a vezetés? Tehát miért is lenne az EA a legrosszabb cég? Ráadásul még nyereséges vállalat is, akkor miért rossz?
Ha annyira szar cég lenne, nem vennék a játékaikat, márpedig veszik. Logikai bukfencet látok én ebben.
Nem az ea készíti a játékokat, az csak a fejlesztőkre telepszik mint valami undorító parazita, a dilettáns elgondolásaival együtt ami fertőzi a produktumot. Csak a csapatok érdeme, hogy ennek ellenére olyanokat alkotnak, ami még így is érdekli az embereket.
Szavazni csak olyan cégekre lehetett, amik a társadalomban úgymond befolyással voltak, pl élelmiszer gyártó, Microsoft, játékipar stb... Amúgy ha beletesznek méreggyártót, nem biztos, hogy az lesz a legszarabb cég, mert ha jó a vezetés, és jó a fizu és jol bánnak az emberrel, akkor miért lenne az? Lényegtelen, mi a cég profilja. De hát minek is magyarázom ezt egy játékírónak.
Mert az EA-nál nem bánnak jól az emberrel, szar a fizetés, és a vezetés? Tehát miért is lenne az EA a legrosszabb cég? Ráadásul még nyereséges vállalat is, akkor miért rossz?
Ha annyira szar cég lenne, nem vennék a játékaikat, márpedig veszik. Logikai bukfencet látok én ebben.
Szavazni csak olyan cégekre lehetett, amik a társadalomban úgymond befolyással voltak, pl élelmiszer gyártó, Microsoft, játékipar stb... Amúgy ha beletesznek méreggyártót, nem biztos, hogy az lesz a legszarabb cég, mert ha jó a vezetés, és jó a fizu és jol bánnak az emberrel, akkor miért lenne az? Lényegtelen, mi a cég profilja. De hát minek is magyarázom ezt egy játékírónak.
Amúgy meg mikrótranzakciót belerakni egy teljes árú AAA címbe (dead space3) és olyan DLC-ket kiadni 5$-ért amitől a droidod 10 perc helyet 5 perc alatt végez... ezzel szerintem mindent elmondtam az EA-ról. Mondanám, hogy zsidók de azzal egy csomó vallásos embert megsértenék, hogy lealacsonyítom őket egy sóher cég szintjére...
Volt itt szó CoD-ról és BF-ről
Nos az Acti. amit csinál a MW2 óta az ctrl+c, ctrl+v nem beszélve az árról hogy a játék 60 euró és dlc-k ként 15 euró ami 2-4 pályát és 1-2 fegyvert tartalmazott. Ezek vagy át lettek koppintva előző CoD-okbol más textúrával vagy ossze lett dobva.
Nos a BF a 3-as az elég jó volt új volt 40-euróért előrendelve az első dlc-vel ingyen (dlc-k egyenként 9-euróba fájnak) és volt belőle 5 szóval az 50 euró DE mivel ha okosan csinálod az előrendeléssel kihúzod egy Premium leárazásig és majndem a feléért hozzájutsz ... magyarul 40 euróért vásároltam a játékot és a premiumot pedig 30-ért amivel 70-euróra jöttem ki egy csomó tartalommal és szórakozással. (az ár különbségeket számolgathatjátok ha akarjátok)
összehasonlításképpen: mind a két játékot szeretem, mind a 2 különböző élményt nyújt de árilag és tartalomilag a CoD az MW2-es óta nem éri meg (szinte semmiben sem fejlődött tisztelet a kivételnek a pár perk és class modról). BF-ből próbáltam 1942-est BC-kat és tetszettek de mivel akkor még a CoD-ot választottam BF-re nem volt pénzem.
Ahogy a helyzet alakult az előrendelt BF4-et is beszereztem mivel még tartalmilag tudott +-ot nyújtani de ha 1-2 év mulva is hasonló lesz akk lemondok a BF x ről is mivel az már fejőstehén ftw lenne.
Uhh hosszú monológ lett xD
Amúgy meg mikrótranzakciót belerakni egy teljes árú AAA címbe (dead space3) és olyan DLC-ket kiadni 5$-ért amitől a droidod 10 perc helyet 5 perc alatt végez... ezzel szerintem mindent elmondtam az EA-ról. Mondanám, hogy zsidók de azzal egy csomó vallásos embert megsértenék, hogy lealacsonyítom őket egy sóher cég szintjére...
Volt itt szó CoD-ról és BF-ről
Nos az Acti. amit csinál a MW2 óta az ctrl+c, ctrl+v nem beszélve az árról hogy a játék 60 euró és dlc-k ként 15 euró ami 2-4 pályát és 1-2 fegyvert tartalmazott. Ezek vagy át lettek koppintva előző CoD-okbol más textúrával vagy ossze lett dobva.
Nos a BF a 3-as az elég jó volt új volt 40-euróért előrendelve az első dlc-vel ingyen (dlc-k egyenként 9-euróba fájnak) és volt belőle 5 szóval az 50 euró DE mivel ha okosan csinálod az előrendeléssel kihúzod egy Premium leárazásig és majndem a feléért hozzájutsz ... magyarul 40 euróért vásároltam a játékot és a premiumot pedig 30-ért amivel 70-euróra jöttem ki egy csomó tartalommal és szórakozással. (az ár különbségeket számolgathatjátok ha akarjátok)
összehasonlításképpen: mind a két játékot szeretem, mind a 2 különböző élményt nyújt de árilag és tartalomilag a CoD az MW2-es óta nem éri meg (szinte semmiben sem fejlődött tisztelet a kivételnek a pár perk és class modról). BF-ből próbáltam 1942-est BC-kat és tetszettek de mivel akkor még a CoD-ot választottam BF-re nem volt pénzem.
Ahogy a helyzet alakult az előrendelt BF4-et is beszereztem mivel még tartalmilag tudott +-ot nyújtani de ha 1-2 év mulva is hasonló lesz akk lemondok a BF x ről is mivel az már fejőstehén ftw lenne.
Uhh hosszú monológ lett xD
Azt tényleg pofátlanságnak tartom, ha a játék single részéből vágnak ki részeket és később eladják DLC formájában, de amíg ez az üzletpolitika fenn tud maradni addig meg tudom érteni, hogy ragaszokdnak hozzájuk.
Bár annak örülnék a legjobban ha megmutatná az EA, hogy nem csak a pénzre gondol hanem azokra a rajongókra is akik már a kezdetük óta figyelik a termékeiket.
Gondolok arra, hogy klasszik és lemezes formában dobjanak ki extension packokat (vagy nevezzük DLC-nke), mint pl anno a Sims1-hez 1-2 ezer volt egy olyan lemez, de rengeteg plusz tartalom járt hozzájuk.
Vagy opcionális játék beállítások:
Újratöltődő élet ON-OFF
Normálisabb nehézségi fokozatok
(gondolok itt arra, hogy a régebbi játékokon is volt ultra hard nehézség, de a játékot úgy is végig lehetett tolni, nehéz volt de nem érezte magát úgy az ember, mint a mostaniaknál, hogy a gép csal és a bajtársak még golyófogonak se jók).
Valami olyasmi ami megmutatja, hogy igen 2013 van, de gondolunk az "oldtimer" rajongói táborra is.
Egyébként igen, kifejezetten elkeserítő, merre haladunk a DLC-kel. Amik eredetileg nem volt olyan rossz ötlet, csak a megvalósítás...
Egyébként igen, kifejezetten elkeserítő, merre haladunk a DLC-kel. Amik eredetileg nem volt olyan rossz ötlet, csak a megvalósítás...
Teljesen igazad van. Sokkal szórakoztatóbbak lennének az FPS-ek, ha realisztikusabb lenne a játékmenet. Más játékoknál is remekül működik. Rögtön itt van példaként a Red Orchestra (megy a camperkedés ezerrel), vagy mondjuk az ARMA sorozat (pár perc kocsikázás --> seggbe lőnek --> újraéledsz --> pár perc kocsikázás --> ...).
"Egy agyonscripelt semmitmondó izé csak a 8-14 év közöttieket tudja igazán szórakoztatni. "
Kedves barátom, ha már te is ennyire jól látod a mai játékok problémáit, akkor azt hiszem nyugodtan témát válthatunk. Fel is hoznék rögtön egyet, ami bár új téma lesz, még sem fog távol állni az előbbitől. A Batman Arkham szériájának legújabb része (vagy akár az előzőek), milyen mély gondolatot, vagy fordulatokban gazdag történetet mesélt el? Figyelembe véve, hogy te kerülöd az "agyonscriptelt", és a "semmitmondó" történetek, biztos vagyok benne, hogy az Arkham Origins történetére a fent említett állításon közül egyik sem igaz.
Teljesen igazad van. Sokkal szórakoztatóbbak lennének az FPS-ek, ha realisztikusabb lenne a játékmenet. Más játékoknál is remekül működik. Rögtön itt van példaként a Red Orchestra (megy a camperkedés ezerrel), vagy mondjuk az ARMA sorozat (pár perc kocsikázás --> seggbe lőnek --> újraéledsz --> pár perc kocsikázás --> ...).
"Egy agyonscripelt semmitmondó izé csak a 8-14 év közöttieket tudja igazán szórakoztatni. "
Kedves barátom, ha már te is ennyire jól látod a mai játékok problémáit, akkor azt hiszem nyugodtan témát válthatunk. Fel is hoznék rögtön egyet, ami bár új téma lesz, még sem fog távol állni az előbbitől. A Batman Arkham szériájának legújabb része (vagy akár az előzőek), milyen mély gondolatot, vagy fordulatokban gazdag történetet mesélt el? Figyelembe véve, hogy te kerülöd az "agyonscriptelt", és a "semmitmondó" történetek, biztos vagyok benne, hogy az Arkham Origins történetére a fent említett állításon közül egyik sem igaz.