- A 2K Gamesnek komoly jövőbeli tervei vannak
- Megnövelnék a cég befolyását
- Új stúdiókat nyitottak
- Több játékot szeretnének készíteni
- Új és ismert címeken is dolgoznak
Habár a 2K Games féltucat stúdiót tart a kezében, és olyan játékokért felelős, mint a Bioshock, Civilization, vagy a Mafia szériák a cég nem teljesen elégett a saját felhozatalával. A 2K Games az elkövetkezendő 5 évben komoly terjeszkedésre adja a fejét, ami már az idei évvel megkezdődött. Miután nagy leépítések voltak a Mafia 3 alkotóinál nemrégiben az Egyesült Királyságban, Brightonban nyitottak egy új stúdiót, és ezzel már nem kevesebb, mint 4 nagyvárosban állomásozik a Hangar 13 csapata.
Ennyiben azonban nem áll meg a dolog, mert ugye hiába van számos stúdiója egy cégnek, ha azok nem dolgoznak semmin. Nos, a közeljövőben erre sem lesz panasz, mivel David Ismailer, a 2K elnöke szerint 2023-ra duplájára emelik az általuk gyártott játékok számát.
Ismailer a Varietynek nyilatkozott a cég ambícióról, az anyacégükkel való kapcsolatukról és a 2K közeljövőre mutató terveiről. A 2K elnökének elmondása szerint a Take-Two Interactive erős bizalmat szavazott meg a terjeszkedésüket illetően, és ebbe az anyagi hozzájárulás is beletartozik. A növekedéssel kapcsolatban a 2K jelenleg 3 dologra fókuszál: a portfóliójuk növelésére, még több tartalom generálására, és arra, minként növelhetik az egy játékban töltött órákat. „Úgy gondolok a játékokra, mint egy vidámparkra” -- mondta Ismailer. -- „Minél több az attrakció, annál több ember jön, és tovább maradnak.”
Ismailer tavaly vette át a 2K vezetését, és azóta eltökélt szándéka, hogy a cég stúdióinak minél nagyobb teret adjon a kibontakozásra azáltal, hogy növeli az elérhető erőforrások mennyiségét és javítja az általuk használt infrastruktúrát. Jelenleg több fejlesztő is új IP-ken dolgozik (belső forrásaink szerint a Hangar 13 is egy teljesen egyedi címen ügyködik, főként mivel a stúdió fejének, Haden Blackmannek egy saját cím megalkotása az egyik legnagyobb vágya), de akadnak olyanok is, akik már ismert szériák folytatásán dolgoznak. Idén tavasszal felreppent annak a híre, hogy a Bioshock következő része már a munkapadon csücsül. Ismailer elmondása szerint nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy nem szeretnék, ha a stúdiók mókuskerék szerűen olyasmibe folynának bele, amihez nem fűlik a foguk, vagyis nem erőltetnek rájuk olyan projekteket, amiket nem végeznének el szívesen.
David Ismailer (bal) és Strauss Zelnick (jobb)