Kétség sem fér ahhoz, hogy a játékostársadalom nagy része mind a mai napig imádja Max Payne kalandjait, így természetesen nagy a kíváncsiság, hogy vajon a GTA-sorozattal már bizonyított Rockstar Games mit hoz ki a harmadik részből. A minőségre és a játékmenetre biztosan nem lesz panasz, de azzal már fenntartásaim vannak, hogy a fejlesztők sutba dobták New Yorkot és annak film noir hangulatát, hogy helyette az immáron kopasz, fájdalomcsillapító-függő és kissé túlsúlyos Max Payne Sao Paulóban harcoljon az alvilággal.
A GameInformer júliusi kiadásából megtudtuk, hogy a folytatás a GTA IV-ben már használt RAGE grafikus motorra épül, és az Uncharted 2-höz hasonló színes, egzotikus helyszíneket és rombolható tereptárgyakat fog megjeleníteni, ám azt, hogy az egykor sikeres nyomozó mit keres Brazíliában, még homály fedi, de ahogy a kép is mutatja, a második és harmadik rész között eltelt 12 év komolyan rányomta a bélyegét hősünkre. Szerencsére azonban a játékmenet nem sokat változott, továbbra is Neót megszégyenítően tudunk lövöldözni, sőt egy fedezékrendszer és egy multiplayer mód is helyet kapott a PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra idén télen megjelenő játékban.
A GameInformer júliusi kiadásából megtudtuk, hogy a folytatás a GTA IV-ben már használt RAGE grafikus motorra épül, és az Uncharted 2-höz hasonló színes, egzotikus helyszíneket és rombolható tereptárgyakat fog megjeleníteni, ám azt, hogy az egykor sikeres nyomozó mit keres Brazíliában, még homály fedi, de ahogy a kép is mutatja, a második és harmadik rész között eltelt 12 év komolyan rányomta a bélyegét hősünkre. Szerencsére azonban a játékmenet nem sokat változott, továbbra is Neót megszégyenítően tudunk lövöldözni, sőt egy fedezékrendszer és egy multiplayer mód is helyet kapott a PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra idén télen megjelenő játékban.
Ajjaj...
Bár már régen játszottam Max Payne 2-t, de úgy emlékszem, abban is volt Double Desert Eagle. De, ha abban nem is, és én vagyok eltévelyedve, akkor egy Max Payne modban mindenképp volt. Sőt, a Kung Fu modban volt még dupla "duplacsövű" shotgun is .
Brr, bele sem merek gondolni milyen lenne Max egy másik actor hangjával.
Amúgy én kivárom az első képeket, videókat, interjúkat, majd meglátom mennyire viszik el más irányba a játékot.
Az viszont már több aggodalommal tölt el, hogy, némi nyomozás után, kiderítettem: ehhez a Remedynek nem sok köze lesz . Tehát akkor se Sam Lake, se a korábbi fejlesztők. Gyönyörű! Így már én is beállok a kételkedők sorába.
Na jó, ez nálam jobban kiverte a biztosítékot min taz egész brazíliai marhaság. Elmennek ám az anyjukba de csúnyán...
A többiröl meg: Ez így kevés, semmi konkrét csak Brazília van ami sok dolgot enged feltételezni. A rokksztárok +t még nem csináltak, nem baj ha lesz egy kis változás csak rá lehessen ismerni Maxre, érezzük hogy azoknak a játékoknak a 3. részét játszuk amik anno olyan jók voltak.
(de ha két hét múlva jön a hír hogy cel-shading me' színes akkor részemröl 9mm , az általam annyira várt Borderlandstól is ez vette el a kedvemet)
Szerintem tök jó, bár elég üzletszagú húzás. De végülis érthető, megmagyarázható brazíliai útja. Elvégre végigrombolta egész New Yorkot, ráadásul másodszor a 2. részben, s emellett, ha jól tudom, senki nem tisztázta őt munkatársa gyilkosságával kapcsolatban. Így gondolom, Mona akár meghal, akár nem, neki, nekik menekülniük kell. S akkor már miért Szibériába vagy Alaszkába menjen, elvégre ma ez a trendi, már csak a Prison Break vagy a Lost kapcsán is, hogy egzotikus tájakra száműznek "minket" a főszereplővel .
Illetve van ebben enyhe fricska a fos El Matador felé is talán, ami ugyebár "dzsungeles Max Payne" volt. Illetve annak halovány másolata.
A noir hangulatért tényleg kár, de számomra meg az lenne a csalódás, ha már megint NY-on kellene átlövöldöznünk magunkat záporzó esőben. Lehet, hogy a film noirok (melyek amúgy krimik, hiszen a noir inkább filmstílus) általában ilyen környezetben játszódtak, de ne feledjük, hogy nem csupán az erős expresszív ábrázolás tette őket azzá, amik. Az, hogy Brazíliában játszódik, még nem zárja ki Max erős antihős szerepkörét, vagy egy femme fatale képbe kerülését.
Mindenesetre én is remélem, hogy valami épkézlába sztorit találnak ki hozzá. De erre Sam Lake úgy gondolom, biztosíték. Vagy: Sam Lake erre biztosíték? Nem tudom, hogy ő jegyzi-e ennek is a forgatókönyvét.
Igenis a Max Payne 1-2 a sötét New York-i hangulata és a film noir miatt lett egyedi nem csak a bullettime miatt. Másrészt visszaadta az amerikai városok stb. hangulatát. Úgy ahogy van szerintem a 2. rész mestermű. Elég sokszor kijátszottam és lehet felrakom a gépre nosztalgiából. Amúgy is hiányzik még Mona Sax is belőle.