Imádtam a Mass Effect-trilógiában a Normandy-n csatangolni, ugyanakkor a Mass Effect 2-ben volt ezzel kapcsolatban egy bosszantó apróság: két szint között olykor percekig bámulhattam a töltőképernyőt. A Mass Effect 3-ra ezt szerencsére kiküszöbölték, bár a szintek közti mászkálást így is megszakította egy-két másodpercre egy-egy töltőképernyő.
Nos, a Mass Effect: Andromedában ilyesmi nem lesz, derült ki a GameInformerből, sőt, a hajóról a bolygóra történő lejutás is sokkal simább átmenetet kap. Egy korábbi videóban arra utaltak, hogy a Tempest az SSV Normandy SR-1-hez hasonlóan képes landolni a bolygókon, ám mivel a hangár kijárata a hátán van, így a Nomad kieresztésekor le kell engednie a tatrészt, ami egy meglehetősen látványos jelenetsorhoz vezethet.
Megtudhattuk azt is, hogy a Tempesten az NPC-k a Mass Effect 3-hoz hasonlóan nem fognak mindig ugyanazon a helyen lebzselni, és én személy szerint remélem, hogy ezúttal akár már azt is láthatjuk, ahogy A-ból B-be mennek, esetleg valódi kis mikroéletet élnek a Tempest fedélzetén.
Az egyik ilyen NPC-ről ki is derült, hogy salarian lesz, méghozzá a pilótánk. Joker után egy ilyen túl sok kávét felszürcsölt hörcsög érdekes jelenségnek ígérkezik. Emellett az ablakok immár nem csak dekorációk, a kinti űr látványa változni fog a Tempest tartózkodási helyének megfelelően. Sajnos az is megerősítést nyert, hogy ezúttal sem irányíthatunk űrhajót, a Tempestet csak és kizárólag salarian barátunk kormányozhatja.
A Mass Effect: Andromeda 2017 tavaszán jelenik meg, és egyre több jel mutat arra, hogy a premier napja márciusban jön el.
Tudod: EA kiadás...
Nekem is azonnal ez jutott eszembe... Lesz majd hosszú lift, "bolygóraszállás" beszélgetéssel, és szorgos kompressziós / decontaminációs kamrázás...
Amúgy nem hiszem, hogy első számú követelmény volna a Bethesda játékok ezt különösen rosszul, a W3 meg jól kezeli, de sok játekban találtak kellemes középutat..
https://vimeo.com/192108855