Bár sokaknak – köztük nekem is – volt kifogása a Mass Effect 3 többjátékos módja ellen, az végül egész jól sült el. Ugyan magam nem vagyok nagy multiplayer fan, pár órát még én is beleöltem, sokan pedig többet játszottak azzal, mint az egyjátékos kampánnyal. Az egyetlen bibi, hogy a többjátékos mód befolyással van a Galaxy at War-rendszerre, azaz ezzel is nyerhetünk pontokat a háborús törekvéseinkhez, ami ugye a befejezésre van hatással.
Noha ezt kiváltandó a Bioware létrehozott egy webes játékot, illetve az idők folyamán a kiegészítőkkel és pontcsökkentéssel már csupán a kampánnyal játszva is elérhető a legjobb befejezés, a fejlesztők eme tettei jól mutatják, mennyire nem jött be a játékosoknak ez a fajta rendszer.
Nos, a Mass Effect: Andromedában lesz többjátékos kooperációs mód. Nem meglepő, a Mass Effect 3 multiplayerének sikere után bolondok lettek volna nem beletenni. Ahogy azt Mike Gamble producertől megtudtuk, ebben egy Strike Team tagjaként kommandózhatunk, és rajtuk keresztül egy afféle történet mögötti történetet ismerhetünk meg az Androméda-galaxisról.
Magyarán, a Strike Team kooperációs mód része a Mass Effect: Andromeda teljes történetének, de leginkább csak egy külön, a fő sztorihoz csak lazán kötődő történetszálként funkcionál, így bármit is csinálunk ott, annak nem lesz hatása a kampányra. Azt viszont, hogy kapcsolódik a történethez, az bizonyítja a legjobban, hogy nem a menüből, hanem magából a játékból érhetjük el a Strike Temaet. Persze így is lesz egy loading képernyő a játékmódok közti váltás közben, de ahogy Gamble mondta: „narratíva szintjén ezek összefüggnek, így több értelme van.”
Ne legyen persze igazam és legyen majd igazán jó az Androméda, bár úgy lenne.
De RPG-fronton nem hiszem hogy nagy dobás lesz, mint játék persze 1nek majd valószínúleg jó lesz az Androméda is.