A Mass Effect-trilógia lezárása rögtön egy nagy eseménnyel kezdődik, nevesen azzal, hogy a Földet és minden egyéb intelligens életformát hordozó bolygót megtámadtak a reaperek, ezzel elkezdve a több tízezer évente ismétlődő aratási ciklusukat. Ezúttal azonban nem lesz sikeres a szüret, hiszen Shepard szövetségeseivel az oldalán a mészárlás megállítására törekszik.
Azt persze mondani sem kell, hogy a galaxis újbóli megmentése ezúttal sem lesz egy sétagalopp, hiszen először is támogatást kell szereznünk az anyagbolygónk visszafoglalásához, majd az azt követő ellentámadáshoz, másrészt pedig -- egy most még rejtélyes, de a játék elején elmagyarázott indokból -- a Cerberus üldözőbe vett minket, bevetve hadseregének minden tagját.
A megszokott űrlény és robot ellenfeleken túl ezúttal nindzsaszerű katonákkal, óriási lépegetőt irányító egységekkel és persze magukkal a reaperekkel is meggyűlik majd a bajunk, melyekről még nem tudni, hogy bevetnek-e valamiféle gyalogos egységet, de azt igen, hogy nem csak két kilométer hosszúságú rombolókkal csatáznak, hanem kisebb, 500-600 méteres cirkálókkal is, amik remekül passzolnának a régóta várt és követelt légi- vagy űrcsatákhoz, erről azonban még nem érkezett megerősítés.
A harcrendszerről jelenleg annyit tudunk csak biztosan, hogy nagyobb, részletesebben kidolgozott csatatereken ütközünk majd meg, ahol kibontakozhatnak új képességeink (az engineer kaszt automata gépágyút tud letenni), hiszen az egyes erőink már többször is mutálódhatnak, valamint így több lehetőségünk is van a taktikázásra. Shepard ezúttal jóval rugalmasabban tud manőverezni, a fedezékek között kommandós fordulásokat, illetve vetődéseket bemutatva, ha pedig még ehhez azt is hozzáadjuk, hogy a fegyvereink egyes elemeit ötfajta képességfokozó kiegészítővel vértezhetjük fel, illetve azt, hogy az ellenségek hatékony leterítésére ki kell használni azok gyenge pontjait, vagy bevetni az új közelharci technikákat, akkor igazán izgalmas és pörgős harcok képe jelenik meg előttünk.
A sok jó és érdekes újdonság mellett azonban van két rossz hírünk is: a bolygószkennelés visszatér, valamint az előző játékokban látott járművek, tehát a Mékó és a Hammerhead kimaradnak a játékból, a fejlesztők célja ugyanis az volt, hogy gyalogszerrel fedezzük fel az új helyszíneket, melyek között megtaláljuk New Yorkot, Londont, a salari faj Mars-bázisát, és a Krogan bolygó egyik holdját.
Azt persze mondani sem kell, hogy a galaxis újbóli megmentése ezúttal sem lesz egy sétagalopp, hiszen először is támogatást kell szereznünk az anyagbolygónk visszafoglalásához, majd az azt követő ellentámadáshoz, másrészt pedig -- egy most még rejtélyes, de a játék elején elmagyarázott indokból -- a Cerberus üldözőbe vett minket, bevetve hadseregének minden tagját.
A megszokott űrlény és robot ellenfeleken túl ezúttal nindzsaszerű katonákkal, óriási lépegetőt irányító egységekkel és persze magukkal a reaperekkel is meggyűlik majd a bajunk, melyekről még nem tudni, hogy bevetnek-e valamiféle gyalogos egységet, de azt igen, hogy nem csak két kilométer hosszúságú rombolókkal csatáznak, hanem kisebb, 500-600 méteres cirkálókkal is, amik remekül passzolnának a régóta várt és követelt légi- vagy űrcsatákhoz, erről azonban még nem érkezett megerősítés.
A harcrendszerről jelenleg annyit tudunk csak biztosan, hogy nagyobb, részletesebben kidolgozott csatatereken ütközünk majd meg, ahol kibontakozhatnak új képességeink (az engineer kaszt automata gépágyút tud letenni), hiszen az egyes erőink már többször is mutálódhatnak, valamint így több lehetőségünk is van a taktikázásra. Shepard ezúttal jóval rugalmasabban tud manőverezni, a fedezékek között kommandós fordulásokat, illetve vetődéseket bemutatva, ha pedig még ehhez azt is hozzáadjuk, hogy a fegyvereink egyes elemeit ötfajta képességfokozó kiegészítővel vértezhetjük fel, illetve azt, hogy az ellenségek hatékony leterítésére ki kell használni azok gyenge pontjait, vagy bevetni az új közelharci technikákat, akkor igazán izgalmas és pörgős harcok képe jelenik meg előttünk.
A sok jó és érdekes újdonság mellett azonban van két rossz hírünk is: a bolygószkennelés visszatér, valamint az előző játékokban látott járművek, tehát a Mékó és a Hammerhead kimaradnak a játékból, a fejlesztők célja ugyanis az volt, hogy gyalogszerrel fedezzük fel az új helyszíneket, melyek között megtaláljuk New Yorkot, Londont, a salari faj Mars-bázisát, és a Krogan bolygó egyik holdját.
Nem tudom, nekem a bolygószkennelés 2-3 durva csata és küldetés között nagyon bejött. Dehát ízlések és pofonok... A Hammerhead-et nem próbáltam, nincs meg a DLC, a Mako pedig nem is olyan rossz, meg lehet szokni.
Egyébként meg: Na végre, vissza a Szövetséghez! A Cerberus nem volt kedvemre.
Én is remélem, hogy lesz magyar felirat. Fő boss-fight-nak meg mehetne az, hogy egy laza űrcsata Harbinger ellen, amiben Shepard irányítja a Normandy-t, mert Joker elájult, aztán kitesznek a földre miután maga a reaper hajóteste és a mi hajónk majdnem gallyra megy és ott álljuk azt amit egy olyan "szolga" zúdít ránk, mint Saren az 1. részben. Tényleg, azt a megoldást eddig miért nem láttuk viszont
Az űrcsata pedig tényleg hatásos lenne, remélem az is lesz benne!
Abban pedig igazad van, hogy nem több millió évente van aratás, javítom is
Csak gyűljön össze annyi aláírás, hogy meglegyen a magyar felirat.
Amúgy meg, ha már "Hammerhead" van írva, akkor a párja "Mako" legyen, mert ez a félmagyarítás nem valami jó.
"hiszen az egyes erőink már többször is mutálódhatnak,"
És ez meg mit jelent?
Viccet félretéve az év legvárósabb játéka (hogy RPG-e vagy sem, abszolút hidegen hagy).
Amúgy az egész nagyon jól hangzik már nagyon várom befejezést és még egy dolgot nagyon szeretnék végre, hogy TALIRÓL ÚGY KERÜLJÖN LE AZ A ROHADT MASZK HOGY LÁSSUK AZ ARCÁT!!!!
Baromijól hangzik minden, jöhet