A március 29-én, PC-re és konzolokra megjelenő 7 dolláros Arrival című DLC-ben a közkedvelt Hackett admirális (Lance Henriksen) visszatér, és rögvest fel is keresi Shepard parancsnokot, akire ezúttal az a feladat vár, hogy kimenekítsen egy beépített ügynököt (valószínűleg Dr. Amanda Kensonról van szó), aki értékes információkat tud egy közelgő reaper-inváziót illetően.
„A Mass Effect: Arrival a Mass Effect 2 izgalmas kiegészítése, ami megmutatja a játékosoknak, hogy milyen közel is vagyunk a reaperek visszatéréséhez, s ahhoz, hogy azok befejezzék halálos aratásukat.” -- Casey Hudson, a Mass Effect-széria producere.
1, adjanak ki teljes játékot, teljes történettel, egy teljes játék áráért, és ne úgy adják ki a játékokat, hogy a sztori mondjuk 2/3-a benne van a játékban, a többiért meg fizessen a mezei halandó.
2, ha esetleg tovább akarják fűzni a játék történetét, akkor adjanak ki 1-2 expansion-t ami tovább viszi a játék történetét, több kevesebb extrával megfűszerezve, de ez a DLC mánia, hogy 2-3 havonta(jó esetben) vagy 1-2havonta(rossz esetben) kijön egy-egy fércmunka, ami az eddig ingyenes bug javítások nagy részét tartalmazza(az eddig ingyenesnek számító patch-ek helyett), és a szotorihoz is hozzárak mondjuk 2órát.
3, véleményem szerint undorító, hogy rákényszerítik a vásárlót ezek megvételére, ha esetleg multiban is akar játszani, nem csak a single kampányt tolja, és nem a DLCk divatfikázása miatt. MErt megveszi a mezei játékos a teljes játékot, mondjuk 10k HUF értékben, utána sorra jönnek ki a DLCk és azokat is meg veszi összértékben 5-6K HUF értékben, így a teljes történet ott van, mintha vett volna egy teljes játékot, meg egy expansion-t, viszont tartalomban jóval elmaradva tőle, mert míg egy egy minőségi kiegészítő csomag sok esetben még grafikai tuningot is tartalmaz az alapjátékhoz képest, addig a DLCk már csak a játékidő kitolásán dolgoznak.
unalmas!!!!!!
elég a sok dlc ből!