Mától nem csupán a grafikai változások apropóján hasonlíthatunk össze egy Xbox One és egy X360 készüléket, hiszen, mint az kiderült, a két gépezetre egyaránt megjelenő címek, mint amilyen például a Watch Dogs, más-más kihívások elé állítják a játékosokat az achievementek terén. Ennek nagyon egyszerű oka van. A Microsoft úgy gondolta, hogy azok a játékosok, akik szeretik a kihívásokat és még többet szeretnének belőlük, azok mindkét verzió megvásárlásával elérhetik mindezt, ráadásul több gamerscore-t is zsebre vághatnak.
Marc Whitten, az Xbox One egyik tervezőmérnöke így nyilatkozott a keresztgenerációs jutalomrendszerről:
„Minden játéknak megvannak a maga achievementjei, tehát ha mondjuk végigjátsszuk a Call of Duty: Ghostst Xbox 360-on, majd Xbox One-on, akkor pluszpontokhoz juthatunk hozzá. Viszont a One sokkalta gazdagabb és nem csupán abból áll, hogy a játékos megtekintheti az elért eredményeit, hanem egyedi tartalmakat, valamint új achievementeket is feloldhat az évek során.”
Mit gondoltok, megéri beruházni két verzióra?
Az ilyen extráknak az lenne a célja hogy a játékkal több időt tölts, szerezd meg hát mind... POKÉMON!
Lesznek azért Agyalá Gyulák, akik megveszik mindkettőre.
Már most is van oylan akinek steamen van 100 feletti játéka, x360-va vagy 30 de max 5-el játszott belőle. PC-n meg kórájhétje van meg egy 70+ ezres VGA-val és játszik 10+ éves játékokat, aholva P4 is bőven sok.
Nem. A konzoljaikra sem. Dögöljenek meg a szomszéd tehenével együtt.