Akik még bétázgatnak a Diablo III-mal, jobban teszik, ha belehúznak, ugyanis a játék tesztelése május 1-én véget ér.
A Blizzard a hivatalos bejelentésében minden résztvevőnek megköszönte a segítséget: a cég szerint lenyűgöző munkát végzett a sok önkéntes rajongó, s erről a két héttel későbbi megjelenéskor maguk a játékosok is meggyőződhetnek majd.
Ne feledjétek: a Diablo III startja május 15-én esedékes. Addig is mit gondoltok a bétáról, kipróbáltátok?
A Blizzard a hivatalos bejelentésében minden résztvevőnek megköszönte a segítséget: a cég szerint lenyűgöző munkát végzett a sok önkéntes rajongó, s erről a két héttel későbbi megjelenéskor maguk a játékosok is meggyőződhetnek majd.
Ne feledjétek: a Diablo III startja május 15-én esedékes. Addig is mit gondoltok a bétáról, kipróbáltátok?
Akkor lőttek a hétvégi munkának.
Hivatalos link: http://us.battle.net/d3/en/blog/4963739/Diablo%C2%AE_III_Open_Beta_Weekend-4_19_2012#blog
Alyr:
Hogy várhatod '96 óta? Akkor még a második sem jelent meg.
Én már 96-óta várok erre a pillanatra.
:-)
Ki kell venni egy kis szabit
AVE
Sajnos - ahogy ]{redenc is mondta - a Wizard elég gyengécske az elején, a Demon Hunter érdekes, de nem az én világom a golyószórójával meg az assassinra emlékeztető csapdáival, a barbár meg ilyen egyszerű, de nagyszerű tankkari. Legalábbis a béta alapján
Máus 15-én az UFO-k nyugodtan támadhatnak, a harcra fogható férfilakosság gy része teljesen harcképtelen lesz, de pláne 16-án, biztos lesz pár ilyen mániákus, aki le se fekszik több mint 24 óráig.
A játékot én is nagyon várom, bár nekem se az I. se a II. rész nem volt olyan nagy élmény, de az eddig látottak tetszenek. Talán kap egy lehetőséget.
A bétában csak normál fokozat van, a hardcore annyit jelent, hogy ha meghal a karakter, akkor vége a dalnak, nem lehet visszatölteni korábbi állást, sem feltámasztani (permadeath). Igazán nagy kihívást ez sem jelent, de majd a végleges játékban nyilván lesznek a szokásos nehézségi fokok.
imba = imbalanced, azaz kiegyensúlyozatlan. Hasonló ehhez az "op" kifejezés is, ami az overpowered (túlzottan erős) rövidítése. A mágus az első verzióban (amikor írtunk róla első benyomást a magazinban sokan) gyakorlatilag sebezhetetlen volt, megállt egy helyben, egy "lézersugár" varázslattal körbeforgott, és egy dungeonnyi ellenséget lekaszált fél másodperc alatt. Most épp ellenkezőleg, szerintem ezzel a karival legnehezebb indítani, az első pár szinten nagyon vigyázni kell rá, a kezdő skillek elég harmatosak, viszont legalább van benne kihívás...
Hozzáteszem, nekem legjobban a hardcore mód feküdt, és még azon sem éreztem, hogy akkora kihívást állított volna elém a játék, annak ellenére sem, hogy pl. a korai bétához képest a mágust alaposan átszabták, már nem annyira imba, mint volt. De hát ez a nyúlfarknyi "demó" mondjuk tényleg csak az ismerkedésre volt elég, majd meglátjuk, hogy muzsikál mindez "élesben"... Csak már itt lenne!