Nem sok olyan sikeres RTS jelent meg az elmúlt tíz évben, mint a 2006-os Company of Heroes. A Relic második világháborús stratégiája nemcsak azt mutatta meg, hogy van még kakaó az Európát leigázó második világégést feldolgozó videojátékokban, de a valósidejű stratégia műfajának is adott egy kellemes löketet. Nos, mint kiderült, a fejlesztők fejben még tovább jártak, mint az első rész, hisz kezdettől fogva a keleti hadszínteret akarták feldolgozni, csak az lehetetlennek tűnt a hat évvel ezelőtti technológiával.

"Hat éve szilárd elképzeléseink voltak arról, mit is akarunk csinálni a játékunkkal, de mikor ránéztünk az akkor elérhető technikai megoldásokra, számunkra is nyilvánvalóvá vált, hogy a keleti frontot nem tudjuk megvalósítani. Aztán készítettünk egy kiegészítőt, ez volt az Eastern Front, de abban meg nem volt hó, és a bonyolult időjárási effekteket sem tudtuk reprodukálni a régi grafikus motor alatt." -- nyilatkozta Quinn Duffy játéktervező a PCGamesN-nek.

Még szerencse, hogy most, 2012-ben mindez már nem akadály. A Company of Heroes 2 egy minden téren kielégítő folytatásnak ígérkezik a 2013 eleji megjelenéskor -- aki nem hiszi, az Miguel kolléga részletes előzetesével utána járhat a jubileumi, 20 éves PC Guruban.


A hangulattal biztosan nem lesz semmi problémánk...



Megjegyzés:
Akinek kimaradt volna az első rész, ma 75% kedvezménnyel megvásárolhatja a Steamen az alapjátékot, a két kiegészítőt, illetve egyben a teljes csomagot.