A Diablo 3 hangjait taglaló BlizzCon panel során a fejlesztők elárulták: a Diablo 3-hoz 13-16 ezer sornyi szöveget rögzítettek, ami majdnem négyszer annyi, mint ami a World of WarCraftban vagy a StarCraft 2-ben található. Ez a szám azonban egy kicsit csalóka, hiszen ha megnézzük, hogy ez pontosan miként jött ki, rá kell jönnünk, hogy kevesebb mondanivalóról van szó.
A játékban található kasztok fejenként 1200 sornyi szöveget kaptak, ami összesen hatezer sort jelent, de a dialógusokat kétszer rögzítették, egyszer a férfi, egyszer pedig a női karakter számára, így rögtön 12 ezernél tartunk, amihez még hozzá kell adni a fontosabb szörnyekre és NPC-kre jutó sorokat, és már is megkapjuk az impozáns 13-16 ezret. Az persze tény, hogy ennyit rögzítettek, de ha az egyedi szöveg mennyiségét nézzük, akkor "csak" 7-10 ezer sorról beszélhetünk.
A játékban található kasztok fejenként 1200 sornyi szöveget kaptak, ami összesen hatezer sort jelent, de a dialógusokat kétszer rögzítették, egyszer a férfi, egyszer pedig a női karakter számára, így rögtön 12 ezernél tartunk, amihez még hozzá kell adni a fontosabb szörnyekre és NPC-kre jutó sorokat, és már is megkapjuk az impozáns 13-16 ezret. Az persze tény, hogy ennyit rögzítettek, de ha az egyedi szöveg mennyiségét nézzük, akkor "csak" 7-10 ezer sorról beszélhetünk.
Őszintén szólva aki vérbeli rpg-nek nevezi annak nincs ki a négy kereke. Oké-oké rpg, mert a többi műfajba nem sorolható De szerintem aki játszott már valamilyen diablo résszel az tudja miről beszélek
Meg aztán ilyen téren ne hasonlítgassuk a ME3-hoz inkább hasonlít a cod-hoz mint a mass effect-hez.
Ez szerintem már kezd szánalmas lenni
Dehogy nincs: when it's done. És ez tuti, belsős infó!